F
Furioza
Guest
Ziet er goed uit. Let je er wel op dat wanneer je een kleur gaat geven je ook nog moet letten op een water lijn. Deze is meestal of geel of rood bij trojan.
Het dek ziet toch goed gelukt uit. Mijn complimenten hoor. Verder zou ik de schroef een brons zilvere kleur gaan meegeven. Dit omdat die meestal uit een bronsen/messingkleur van oorsprong is maar wit uitslaat door het water.
Verder misschien een kleine tip, bij dit soort kleine schepen is vaak omdat er weinig ruimte is voor de motor een extra rooster aangebracht aan de achterkant van het schip. Die zit dan vaak via de binnenkant weer verbonden met een blower, om zo de motorruimte te koelen. Die word dan nog wel eens best warm. Ook voor de voetjes is dat fijn. Daar zou je nog wel wat mee kunnen doen. Dat zijn vaak de extra details. Ook ziet er vaak een stootrandje om het dek heen. Deze is meestal of wit of zwart bij dit soort scheepjes. Dit is eigenlijke een verdikte rand. Dan zie je de kopsekanten niet meer van het hout. En dat is nu bij jou nog te zien.
Verder zou je nog een kimkiel aan kunnen brengen, die worden er vaak op aangebracht op een derde van de achterkant van het schip. Dit om wat meer stabiliteit te krijgen in het schip. Deze loopt dan toe tot het einde van het schip, aan de spiegel.
Dat soort details geven dit soort scheepjes vaak gelijk een stukje extra's mee. Waardoor het schip gelijk een stukje mooier toont.
Het dek ziet toch goed gelukt uit. Mijn complimenten hoor. Verder zou ik de schroef een brons zilvere kleur gaan meegeven. Dit omdat die meestal uit een bronsen/messingkleur van oorsprong is maar wit uitslaat door het water.
Verder misschien een kleine tip, bij dit soort kleine schepen is vaak omdat er weinig ruimte is voor de motor een extra rooster aangebracht aan de achterkant van het schip. Die zit dan vaak via de binnenkant weer verbonden met een blower, om zo de motorruimte te koelen. Die word dan nog wel eens best warm. Ook voor de voetjes is dat fijn. Daar zou je nog wel wat mee kunnen doen. Dat zijn vaak de extra details. Ook ziet er vaak een stootrandje om het dek heen. Deze is meestal of wit of zwart bij dit soort scheepjes. Dit is eigenlijke een verdikte rand. Dan zie je de kopsekanten niet meer van het hout. En dat is nu bij jou nog te zien.
Verder zou je nog een kimkiel aan kunnen brengen, die worden er vaak op aangebracht op een derde van de achterkant van het schip. Dit om wat meer stabiliteit te krijgen in het schip. Deze loopt dan toe tot het einde van het schip, aan de spiegel.
Dat soort details geven dit soort scheepjes vaak gelijk een stukje extra's mee. Waardoor het schip gelijk een stukje mooier toont.