Hoofdsponsor

Goud en brons op Modelforce '12 ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.734
Al een uurtje thuis van deze geweldige beurs deze keer zijn we wel in de prijzen gevallen met een gouden en bronzen medaille ^^ met het dio The End 1944 en met Stalingrad 1942, maar ook mijn jongste dochter Noa heeft weer twee prijzen in de wacht gesleept een bronzen medaille en een beurs prijs...:yup::35:

En hier dan al enkele foto's ...

Afbeelding001-25.jpg

Afbeelding002-21.jpg

Afbeelding003-28.jpg

Afbeelding004-24.jpg

Afbeelding005-24.jpg

Afbeelding007-19.jpg
 
Van mij zeer zeker ook een van harte proficiat met de medailles, ze zijn zeker verdiend.

Grtz Bart.
 
proficiat , danny

dubbel en dik verdiend
 
Een dikke proficiat voor julie beide, de appel valt niet ver van de boom :35: :35: :35:
 
Allebei van harte gefeliciteerd met de prijzen, het zijn ook plaatjes om te zien.
 
Nogmaals gefeliciteerd Danny en dochter ! Ik zag haar stràlen toen ze haar prijs in ontvangst mocht nemen. Het was frappant om te zien hoeveel mooier de inzendingen nog waren dan de foto's reeds deden vermoeden.
 
Van harte gefeliciteerd, ik heb beide in het echt gezien, en werkelijk waren het plaatjes.

Arno
 
dikke proficiat allebei , heb ze nu live met mijn eigen ogen mogen aanschouwen , ze zijn in het echt nog beter dan op de foto's .
vgr
Marc
 
Gefeliciteerd beide.
Ook nu weer heb ik me staan verwonderen hoe klein en detailrijk jullie werkjes zijn.

Fred
 
Danny proficiat.
Zeer verdiend gewonnen.
En met je dochter is de toekomst van ons forum al verzekerd.
 
dubbel en dik verdient danny,proficiat
 
mooie stukken verdienen waardering !!!!!
 
Danny en je dochter, proficiat, hebben julie zeker verdient.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan