Hoofdsponsor

1/24 Golf 1 gti [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

deenie

Guest
Nieuw doosje geopend:


Het is deze doos geworden, golf 1 gti van Fujimi:

IMG_9950.jpg

Eerst dacht ik waarom lijmt alleman die kofferklep dicht? Maar na een grondige inspectie heb ik toch ook maar besloten ze dicht te lijmen.
Wel eerst de 2 openingen van de scharnieren dicht gemaakt.

IMG_9951.jpg

Als velgjes ga ik deze gebruiken. Ze zaten bij een lot modelbouw wat ik onlangs gekocht heb. Ik denk dat ze van een Nascar komen.

IMG_9942.jpg

IMG_9943.jpg

Als kleurtje ga ik voor dit opteren:

15~31.jpg


Groeten
Dennis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Succes met de bouw van dit mooie project.
 
Roept herinneringen op want ik heb voor mijn werk nog met zo een wagen gereden.
De Golf GTI was een zeer speciale wagen met een harde vering maar hij ging nogal vooruit indien er om gevraagd werd.
 
Vandaag de kleur erop gezet en ook de velgjes van hun kleur voorzien:

DSCN5554.jpg

DSCN5556.jpg

DSCN5564.jpg

Op een ander forum is er wat onenigheid kwa velgenkeus. Dus ook ne keer een foto met een ander setje velgen. Cliché, maar nooit verkeerd:

DSCN5561.jpg

DSCN5560.jpg

De Bmf geplaatst zodat ik kan vernissen. Je ziet het wel niet zo goed op foto. Ik was ook nog aan het twijfelen of ik de dakgoot ook in het bmf zou steken, maar op de doos staat deze in bodykleur dus maar gelaten. Werd anders misschien wat veel ook. Niet?

DSCN5571.jpg

Dennis
 
Netjes gespoten dennis, ik vindt de velgen alle 2 wel iets hebben en ze staan goed onder je wagen, ik denk dat je het beste zelf de keus moet maken, succes.
 
mooi model en al direct een mooi setje velgen eronder. Ik vind je eerste keus het mooiste, es eens iets specialer :)

mooi kleurtje ook
 
mooi kleurtje en mooi gespoten het is een echte klassieker dus voor mij de cliché velgen :P

Zijn de velgen even groot??? want ik vind de eerste velgen te klein staan in die grote wielkasten precies!!
 
De BBS velgen zijn iets groter denk.

Vernis zit erop:


DSCN5575.jpg

DSCN5574.jpg

DSCN5580.jpg

DSCN5579.jpg
 
Deenie echt strak gedaan :8:8 welke veris heb je hier voor gebruikt........top man;)
 
knap.Wrm heb je de raamrubers ook niet gedaan in bmf.Benieuwdn naar meer update'z
 
Ziet er al goed uit.
De lak zit er strak op.
 
De vernis is 2 komponenten auto vernis van bij de locale carrosserie zaak.

Als ik de raamrubbers ook in het bmf gestoken had was het wat teveel van het goede geweest denk.

Dennis
 
Zeer netjes gespoten dennis.
 
Erg knap gespoten Dennis, mooi kleurtje ook, netjes. :)
Over de velgen: Tja, ik vind de eerste mooier dan die BBSjes, maar de bandjes zitten niet echt lekker, vind ik.
Maar aan jou zelf de keus natuurlijk!!
 
Dit heb ik altijd knappe wagen gevonden,een stukje nostalgie de witte Golfjes GTI van de toenmalige rijkswacht.
Echt strak en netjes gespoten hoor!
 
De vernis is 2 komponenten auto vernis van bij de locale carrosserie zaak.

Als ik de raamrubbers ook in het bmf gestoken had was het wat teveel van het goede geweest denk.

Dennis

Netjes gedaan.
En wat betreft de raamrubbers, in die tijd waren die al gewoon zwart denk ik, zonder chroomstrip.
Dus volgens mij een juiste beslissing genomen.
 
Eerste velgjes komen van een bouwdoos van een Nascar race auto. En de BBS velgen heb ik ooit besteld bij HLJ geloof ik.
 
Knoop doorgehakt in verband met de velgen...

DSCN5637.jpg

Achterlichten geverfd en geplaatst. De koplampen moeten nog geplaatst worden, maar er moet eerst iets mee gedaan worden, het lijkt precies zo raar als ik ze gewoon zo plaats.

DSCN5643.jpg

En voor het interieurtje eens wat anders gedaan. De blokjes zijn bewust met de losse hand geknipt en niet gemeten om een beetje een psychedelisch effect te verkrijgen.(lees: was te lui om ze mooi na te meten.)
En stoeltjes van een Subaru (geloof ik ) erin.

DSCN5640.jpg

DSCN5642.jpg

Dennis
 
Knap gedaan die velgen!! en blokjes ook heel mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan