Hoofdsponsor

1/72 German Submarine Type IX C (1/72) [wip]

L

levie

Guest
(project is intussen binnen!!) 1/72 German Submarine Type IX C Plastic Model Kit wil ik echt maken maar waar kan ik dit krijgen vanuit duitsland/engeland/nederland of winkel ?

fotos en de bouw volgen ................
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar Google en typ " 1/72 German Submarine Type IX C Plastic Model Kit" en je vind heel wat hits, je kan ook eens informeren bij één van de sponsors hier of bij Domino.
 
Idd een zeer betrouwbare verkoper, daar heb ik ook goeie ervaringen mee en hij stuurt altijd alles snel en aangetekend op.
 
Revell heeft die in productie op 1/72
 
aha dat is wat ik zocht want er zijn vele die vanuit amerika moeten komen pff :p merci voor de link Erwin mijn vrouwke koopt dit voor mijn verjaardag :p mvg
 
We zijn net terug van Verbrughe Modelbouw, daar staat ie aan 80 euro...
 
effe laten weten ie is binnen van vandaag :) ik heb intussen wat ingestudeerd voor de details enzo als jullie ook tips of ervaringen hebben laat wat weten het is mijn eerste keer dat ik een duikboot doe dus dit wordt interessant :)
 
toch ja ? heb ook 80 betaald via ebay ik dacht om bij modelbouw verbrugge te gaan mja de kans dat ie dat liggen heeft maar kijk toch :p
 
vandaag binnen gekomen :)
dit wordt een hele klus deze 1 meter lange U505
we gaan beginnen met alle lucht en water openingen uit te frezen .....
ik zal foto's plaatsen met de opbouw zodat jullie kunnen volgen.
graag tips zelfs erover want momenteel ben ik wat aan het instuderen dus laat jullie gerust horen dit is mijn eerste duikboot in de maak :8

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
voila de eerste fotos van de op bouw :

attachment.jpg

hier ben ik begonnen met de gaten te boren van 1.1 mm voor de montage van de balustrade als ook de openingen uitfrezen met een bolkop frees

attachment.jpg

hier zie je na het uit frezen en opzuiveren de resultaat

attachment.jpg

de openingen klaar gemaakt voor de torpedo uitgang

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Statief: hier heb wat versteviging in gebracht want ik vond het wat fragile in de midden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
attachment.jpg

update van de u-boot 505

attachment.jpg


attachment.jpg

nadat de dek erop ligt zal de openingen donker zijn en heeft de model meer realisme

attachment.jpg


attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan