Hoofdsponsor

1/16 general lee [!]

  • Onderwerp starter wesley1983
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wesley1983

Guest
hierbij wat fotokes van wat ik nu bezig ben, voor een eerste maal met airbrush vind ik het niet slecht gedaan, der moet wel nog blanke lak op.

img0801og.jpg


img0798px.jpg


img0794tg.jpg


img0795bn.jpg


img0796b.jpg


img0799wk.jpg


img0801og.jpg


img0802gx.jpg


img0803mi.jpg


img0804r.jpg


zeg maar wat jullie er van vinden

[mod]heb de links even verandert in afbeeldingen, leest net iets aangenamer[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er strak uit.
Is dit de kleur van Zeropaints?
 
Informatie
heb even uw foto's hier zichtbaar gemaakt.....kijk even in mijn handtekening hoe je makkelijk je foto's hier kan plaatsen....ps ook je foto's even verkleinen voor je ze plaatst want nu zijn ze een tikkeltje te groot.....


knap gespoten wesley...... zeker voor een eerste keer met AB......
 
van de week volgen er nog foto's
 
Laatst bewerkt:
Informatie
heb even uw foto's hier zichtbaar gemaakt.....kijk even in mijn handtekening hoe je makkelijk je foto's hier kan plaatsen....ps ook je foto's even verkleinen voor je ze plaatst want nu zijn ze een tikkeltje te groot.....


knap gespoten wesley...... zeker voor een eerste keer met AB......

Was ik ook net aan het doen.

Knap spuitwerk en zeker voor een eerste keer.
 
Informatie
heb even uw foto's hier zichtbaar gemaakt.....kijk even in mijn handtekening hoe je makkelijk je foto's hier kan plaatsen....ps ook je foto's even verkleinen voor je ze plaatst want nu zijn ze een tikkeltje te groot.....


knap gespoten wesley...... zeker voor een eerste keer met AB......

ah bedankt, ja ben nog een beetje aant zoeke hoe da moet van die foto's grtz
 
Ziet er goed uit!

Altijd een iconische wagen gevonden.
 
Knap spuitwerk wesley, ziet er mooi uit.
 
ziet er knap uit wesley ik hoop dat mijn eerste keer met een ab er ook zo gaat uit zien
 
Mooie kleur.. zeer proper gespoten voor je eerste keer.... Blijft een knappe wagen he, ik volg mee...
 
die in antwerpen is uitverkocht, ik ben daar gisteren geweest, misschien dat je die nog kan bestellen..!
 
Hoe is de pasvorm eigenlijk, van deze kit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan