Hoofdsponsor

1/16 FORD Model T (Revell)

Leevie dat is gewoon fantastisch echt ik meen dat dit is een prachtige bouw goed gedaan , ik zou zeggen doe zo voort knap
Grtz Marc
 
Mooi gedaan hoor, kun je nog wat details laten zien? Ik ben o.a. heel benieuwd naar de biezen op de spatborden e.d.
En de motor?
Heb je nog foto's van de bouw zelf?
 
Zeer mooie werk lever je hier af, mijn complimenten hier voor ...
 
en dat voor je eertste auto te zijn zijn dat dikke pluimen verdiend chapau
 
[mod] Omdat dit model niet op het forum is gebouwd verplaatst naar hier. [mod]

Je hebt zonder meer en mooi model gemaakt, mag je zeker trots op zijn!

Fred
 
amai dank u allemaal voor de reacties allemaal ben content :p ik heb een paar opbouw fotos zal ze meteen oploaden
 
Heel mooi karretje, maar de laatste foto's zijn niet te zien
 
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.php
 
hoi beste Levie ik heb het al gezegd knappe bouw en ik ben eens nieuwsgierig naar uw volgende bouw , denk wel vanaf het moment dat ge begint fotokes te plaatsen ook van de doos en van de ongeopende inhoud en zo stillekes aan uw project op te bouwen dat we dat kunnen volgen , dan word het nog knapper dan alleen de getoonde foto's ook een beetje uitleg
Doe zo voort Marc
 
Heel mooi resultaat. Van welk merk is deze kit en wat is de schaal ?

Het vouwdak zou ik een satijn zwart kleurtje geven, of mat zwart met een satijn vernis, dan ziet het er wat minder plastiek-achtig uit.
 
Mooie bouw.

Heel mooi resultaat. Van welk merk is deze kit en wat is de schaal ?

Het vouwdak zou ik een satijn zwart kleurtje geven, of mat zwart met een satijn vernis, dan ziet het er wat minder plastiek-achtig uit.

Volgens mij is dit de 1/16 van Revell.
 
mooi gemaakt, ziet eer prachtig uit.
 
Heel mooi resultaat. Van welk merk is deze kit en wat is de schaal ?

Het vouwdak zou ik een satijn zwart kleurtje geven, of mat zwart met een satijn vernis, dan ziet het er wat minder plastiek-achtig uit.

inderdaad goeje tip dank u :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan