Hoofdsponsor

1/24 Ford GT 40 custom

Schaal 1/24 - 1/25
Denk dat het over de decal gaat die je zelf geprint hebt Marc.

Greetzzzz Modest.
 
Waarom sprak Ron over geel met zwart he
Heb het nog eens gelezen en nu begrijp ik het Sorry Ron
Even ter verduidelijking heb eerst geel geprint maar die inkt is zo transparant dat je ze zelfs niet op het grijs daarom heb ik ze zwart geprint
Ik kon het op witte achtergrond print dat zou gegaan hebben maar dan moest ik tot op een duizendste van mm juist uitsnijden gaat niet dat zie je altijd he
Marc
 
Sorry waarvoor? Ik had misschien wat duidelijker kunnen zijn maar de reacties gingen allemaal over de decals dus dacht is wel duidelijk :unsuree: Wat het geel printen betrof had ik ook gelezen Coachke vandaar dat ik ook aangaf dat ik de keuze wel kon begrijpen om ze zwart te printen. :winking:
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk af ondertussen een ander project gedaan waar ik nog niks van mag tonen omdat ik een beginnende vriend aan het opleiden ben met nog een modelbouw collega we bouwen ieder dezelfde kit ( land rover 1/35 ) zonder aan elkaar iets te tonen of te zeggen en dan later komen we alle drie tezamen met ons gebouwde model om te vergelijken hoever onze pupil geraakt is
Ok de GT 40 nu
Hier enkele beelden













52002068380_136e516f72_c.jpg

















zo dat was het dan en nu ga ik verder doen aan de originele versie van de Ford GT 40
 
Eindelijk af ondertussen een ander project gedaan waar ik nog niks van mag tonen omdat ik een beginnende vriend aan het opleiden ben met nog een modelbouw collega we bouwen ieder dezelfde kit ( land rover 1/35 ) zonder aan elkaar iets te tonen of te zeggen en dan later komen we alle drie tezamen met ons gebouwde model om te vergelijken hoever onze pupil geraakt is
Ok de GT 40 nu
Hier enkele beelden













52002068380_136e516f72_c.jpg

















zo dat was het dan en nu ga ik verder doen aan de originele versie van de Ford GT 40
Ziet eruit als een mean machine. Impressionant. Willy.
 
Awel Marc, hij heeft iets, vind hem bijna mooier dan een echte.
 
dank u heren het was een hersenspinsel dat al lang in mijn hoofd ronddwaalde ik zal ze naast elkaar presenteren de echte is ook bijna af
 
Treed de collega's volledig bij en vind hem ook woest met stijl overkomen.
 
amaai deze lovende berichten had ik niet verwacht
dank u
Marc
 
Hij is mooi geworden Coachke (y) Nu persoonlijke smaak :LOL: Op een of andere manier werken die grote wielen niet voor mij, misschien dat het komt door die dunne band die om de velg lig, dat is iets waar ik altijd moeite heeft.
 
Oh Ron dat is waarom ik het wel doe heb zelf op mijn Golf 18" met 40 serie banden dat is mijn leven man tunen , ik zou niet gelukkig zijn met gewone wielen of zonder personal touch aan mijn auto , daar deed ik overuren voor om zulke zaken te kopen
Ieder zijn meug he
Marc
 
Ik heb een dennenboompje aan mijn spiegel hangen cool :laugh::laugh: Maar had vroeger ook zo`n plezierige tik om wagens te pimpen dus kan het gevoel om je auto een eigen touch te geven.
 
Beste vrienden voor de geïnteresseerden
Waarvoor staat het nummer 40 in de naam van GT 40 ? Wel juist per ongeluk juist gelezen
Wat raar is nu ik met de twee Fords bezig ben mag ik op het internet open doen wat ik wil altijd gaat het over de GT 40
Niemand ?
Wel dat zou slaan op de hoogte van de sport ( race ) wagen 40 inch hoog
 
Dat gij dat wist dacht ik wel , want ge wel vele zaken he

:winking:
 
Wist ik ook, verbaast me dat jij dat niet wist.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan