Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Bubblegum,

Bedankt voor de compliment, ik zal er zeker van genieten.;)
 
Vette bak geworden Bart, complimenten :) :)
 
Hij is erg mooi geworden Bart!

Ik heb de eindfoto's is de galerij gezet.
Hoe kan ik op de titel achter de naam het woord klaar zetten.
Heb ik gedaan voor je;)

Fred
 
Bart,

Deze is ronduit prachtig geworden!
Het enige "minpuntje" zijn de velgen, die blinken teveel... Maar swat, voor de rest ziet hij er gelikt uit! zeer knap gemaakt.

Op naar de volgende hé? ;)

groetjes,
Thomas
 
Hoi Wim, Fred en Thomas,

Bedankt voor de complimenten, mijn volgende is ,, bandids trans am staat al in de wedstrijd.;)
 
Ja Bart mooi model geworden, heb weinig commentaar geplaatst maar toch je topic van begin tot eind gevolgd. Ben al benieuwd naar je Trans Am.
 
Hoi TomPattyn,

Bedankt voor de compliment, ik kan ook niet alles volgen.
 
BEDANKT VOOR AL DE HULP EN AAN IEDEREEN DIE MEE GEKEKEN HEBBEN.

En jij bedankt om ons te laten meekijken en genieten van je werk en deze mooie wagen.
Hij ziet er prachtig uit Bart. Ik vind ook het kleur echt geslaagd....eens iets anders dan al die rooie :)
 
Hoi PA FIFI,

Bedankt voor de grote compliment, ik ben er trots op, een hele vooruit gang vergeleken met de samba ( vw t1 sambabus is ook goed gemaakt, maar het spuitwerk doet veel ect ).
 
Mooi model geworden Bart.
 
Hoi Jelle,

Bedankt voor de compliment.
 
Zeer mooi resultaat, alleen wist ik niet dat Don Johnson een Nederlander was :O? Hij heeft namelijk een NL nummerplaat :P ;)
Maar toch, een zeer opmerkelijke verbetering sedert je Samba :)
 
Hey Bart, echt een mooi model geworden, kan je trots op zijn. :)Applaus
 
Hallo Bart,

Ik moet me aansluiten bij de kritiek op het chrome van de velgen, dit komt echt te speelgoedachtig over.
Hier zou Revell nog enorme stappen vooruit kunnen zetten, dus dat is niet jouw schuld.
Het model zit mooi strak in de verf. Jammer genoeg heb je niet alle "mold lines" weggeschuurd vooraleer het model in de verf te zetten, en heb je de raamrubbers niet geschilderd. Ik heb zo ook nog een Ferrari 360 Modena staan met exact dezelfde "foutjes"
Desalnietemin vindt ik het een mooi model geworden...
 
Hoi Beyond, John en B-art,

Bedankt voor de complimenten.

B-art

Ik moet me aansluiten bij de kritiek op het chrome van de velgen, dit komt echt te speelgoedachtig over.Jammer genoeg heb je niet alle "mold lines" weggeschuurd vooraleer het model in de verf te zetten, en heb je de raamrubbers niet geschilderd

Spuiten julie de velgen? De raamrubbers zijn zwart geschilderd B-art, De ,, mold lines,, doe ik bij het volgend project ( ik neem aan dat dat de knikken zijn in de body) bedankt voor de tip.

attachment.jpg
 
Lex, bedankt voor de compliment.
 
Spuiten julie de velgen? De raamrubbers zijn zwart geschilderd B-art, De ,, mold lines,, doe ik bij het volgend project ( ik neem aan dat dat de knikken zijn in de body) bedankt voor de tip.

Ja, meestal ontdoe ik de chrome van de velgen door de delen in een badje bleek te leggen, vervolgens spuit ik ze opnieuw.
Een andere mogelijkheid is om de bling wat te verminderen door de velgen te spuiten met matte vernis en een beetje detail naar boven te halen d.m.v. een beetje Tamiya smoke in de diepere delen te laten lopen.

Op deze foto is duidelijk te zien dat je een deel van de raamrubbers vergeten bent Bart. Misschien dat je het nog ziet zitten om deze ook nog te voorzien van een likje verf...

red_travel_421.png
 
Knap Debart, volgende ledendag even tentoonstellen???... wil die "nostalgie" wel eens in het echt zien!

groetjes
 
Dit is een heel mooi model geworden en die kleur vind ik geweldig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan