Hoofdsponsor

1/48 F-104 starfighter (Hasegawa) [wip]

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als de masking eraf is.
Ik neem aan dat je de kleurstelling die DACO voorgesteld heeft hebt aangehouden.
 
Dat zie ter een handig tooltje uit. Kunt ge er wat meer info over geven ?
 
Dat zie ter een handig tooltje uit. Kunt ge er wat meer info over geven ?

Het is een mask master van harder en steenbeck, ik heb het ergens online gekocht maar weet niet meer waar.
Op de site www.harder-airbrush.de --> accessoires --> creative equipment kan je het terug vinden.
Makkelijk in gebruik, je tekent het patroon af op masking tape en met de mask master kan je de lijn heel makkelijk volgen, het mes in het midden kan je ook zwaarder of zachter instellen, hangt ervan af op welk materiaal je snijdt.
 
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als de masking eraf is.
Ik neem aan dat je de kleurstelling die DACO voorgesteld heeft hebt aangehouden.

Ja heb ik geprobeerd, had verf die ik nog had vergeleken met de kleuren maar zoals steben al zei had ik beter xf-61 gebruikt.
Nu ja ben wel tevreden met de camouflage patronen.
 
De masking is verwijderd, alleen spijtig van de verf die is afgeschilferd aan de cockpit dankzij het aluminium, zal ik mogen retoucheren :-)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Camo patroon is wel heel mooi vind ik.
Mocht het XF61 geweest zijn, de perfectie.
Nu je hebt kleuren gebruikt die liggen had en in die zin puik werk voor je beige en lichtgroen 8) die zijn heel overtuigend.
 
Voor een OOB vind ik hem toch zeker goed geslaagd en door jou zou ook wel nog durven ooit een Starfighter te kopen! :)
 
Camo patroon is wel heel mooi vind ik.
Mocht het XF61 geweest zijn, de perfectie.
Nu je hebt kleuren gebruikt die liggen had en in die zin puik werk voor je beige en lichtgroen 8) die zijn heel overtuigend.

Bedankt !1 ding is zeker, volgende keer vraag ik raad aan jou :-)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan