Hoofdsponsor

1/24 Engine reparation stand: full scratch.

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klasse , lijkt een 1/1 werkje. Zo klein en fijn en dan nog zo precies. Doe zo verder mateke
 
Klasse Doomwad !
Maar moeten die voorste wieltjes geen zwenkwieltjes zijn ? Met een "moertje" aan de bovenkant van
de wielbeugels zou je dat kunnen nabootsen ?

carry on :)
Peter
 
Klasse Doomwad !
Maar moeten die voorste wieltjes geen zwenkwieltjes zijn ? Met een "moertje" aan de bovenkant van
de wielbeugels zou je dat kunnen nabootsen ?

carry on :)
Peter
Idd Peter, had ik nog niet opgemerkt... één stel wieltjes, of achter of vooraan zouden moeten kunnen zwenken.
 
Idd het is dan ook nog niet afgewerkt he ;)
 
Goede avond allemaal!!
De engine reparation stand is ruw afgewerkt en kan in de verf.
attachment.jpg
Rode pijltjes duiden op gesimuleerde boutjes
attachment.jpg
en hier ook dus.
Zo ik ga dan de stand in de verf gaan zetten zie ;) Als deze af is ga ik weer gewoon verder met de overige lopende projecten.
 
Mooie scratch laat je hier zien... Als dit zo verder gaat zal het wel eens een garagediorama van heel hoog niveau kunnen worden... Ben benieuwd naar het jasje, en het vervuilen? olievlekken, wat krassen van onhandige garagisten.... ik zie het helemaal voor me :)
 
Ik plooi het gewoon zachtjes aan koud,deed er meer dan tien minuten over zodat het niet brak he.
Deed eerst een test en brak vrij onmiddellijk na direct plooien, dus besloot ik het gelijk te gaan doen stilletjes an.

Heb je al eens geprobeerd om het in warm water te steken terwijl je het plooit? Ik denk dat dit wel moet lukken, en die Fix & Fold kan er zeker tegen.
 
Heb je al eens geprobeerd om het in warm water te steken terwijl je het plooit? Ik denk dat dit wel moet lukken, en die Fix & Fold kan er zeker tegen.
Ja idd, om plasticcard te buigen/plooien lig ik die stukjes eerst even in kokend water tot ze zacht zijn, daarna buig en plooi je het zonder probleem... wel vlug werken want die stukjes koelen heel snel terug af.
 
Ja idd, om plasticcard te buigen/plooien lig ik die stukjes eerst even in kokend water tot ze zacht zijn, daarna buig en plooi je het zonder probleem... wel vlug werken want die stukjes koelen heel snel terug af.

Kokend water is te warm voor polystyreen. Gewoon zo warm mogelijk waar je je hand nog kan insteken is voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan