Hoofdsponsor

1/48 Empire battle wizards (Warhammer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
voila.... aangestoken door de rest en al lang terug zin om warhammer te gaan schilderen heb ik deze 2 weken geleden op de kop getikt bij onze what ever shop van onze sponsor en dit duo word de komende dagen (lees weken) onder handen genomen.... moet zo wat de schwung terugvinden en dit is altijd leuk om te doen.....

De empire battle wizards voor warhammer fantasy...

arhammer%20Empire%20Battle%20Wizards%20Boxed%20Set.jpg

vond ik persoonlijk zeer mooi en speciaal in die combinatie op de doos.... er kunnen verschillende vormen gebouwd worden maar ik heb ik grote lijnen gekozen voor deze op de doos.....

ben begonnen aan deze met de sphere om het gevoel terug te krijgen..... eerste laagjes..... nog niet veel maar we zijn aan het opbouwen.....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

voila laat de reactie's maar komen...... heb er dus voor gekozen om deze zo te schilderen.......door de complexiteit van de houding....

Groeten Jonas....
 
Dit zijn toffe figuurtjes Jonas, je kunt je fantasie wat schilderen betreft helemaal de vrije loop laten gaan. De eerste opzet ziet er goed uit.
Heel veel plezier er mee en ik volg deze zeker.
 
Ben benieuwd naar je schilderkunsten.
Veel plezier ermee.
 
Leuk hoor Jonas. Mooie figuurtjes. Succes met het terug vinden van de swung en deze leuke figuurtjes.

Fred
 
Nog meer warhammer, nog meer kriebels bij mij :p.. toch al eens kijken tussen het gamma :)...
 
T'is aanstekelijk, al die mooie figuurtjes....
Heb hier ook nog een doos vol met figuren staan.... :8

Ziet er al goed uit, mooie kleuren ;)
 
hopla .... deze week eens een stapje vooruit gedaan en de binnenkant is klaar (buiten het vernissen) staat nu in elkaar geplakt om straks de buitenmantel te gaan beginnen afwerken...... eerste foto's zijn van de wash die ik gegeven heb........

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg

groeten Jonas...
 
Heel deftig geschilderd Jonas, dit gaat helemaal goed worden :).
 
Ziet er al goed uit he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan