Hoofdsponsor

1/72 Eendagsvlieg.....tuig(je) Sopwith F.1 Camel [DONE]

Straks nog even binnenwippen om onze stem te gaan uitbrengen :)
Mijn zoon heeft nr 4 ;) ;)
Wie in Brugge passeert, er kan nog tot eind deze week gestemd worden...
 
Ik heb de vrijheid genomen om vandaag enkele foto's te nemen van de ingezonden stukken.
Was moeilijk om deftige foto's te nemen, want alles staat achter glas...

Hier een paar beelden van de figuren (een 33-tal inschrijvingen)
attachment.jpg

attachment.jpg

En een groepsfoto van de vliegtuigen (8 inschrijvingen maar..:( )
attachment.jpg

De 27 december worden de winnaars bekend gemaakt, en ik hoop van harte dat mijn zoon in de prijzen valt (en ik denk, naar mijn bescheiden mening, dat hij wel een kans maakt)
Nu terug naar de feestdis :))
 
Die Messerschmitt 262 achteraan ziet er ook wel aardig uit zo vanaf hier, vooral als er geen airbrush aanwezig was.
 
@Roy, volgens mij is die ook de grote kanshebber op de eerste plaats bij de vliegtuigen. Slechts enkele "min" puntjes die mij opgevallen zijn, namelijk geen piloot aanwezig (in een vliegend vliegtuig..) en de canopy was niet beschilderd. Maar ik heb ook staan kijken naar de kwaliteit die behaald is bij het schilderen op deze kist.
Hier nog een extra foto ervan ;)
attachment.jpg
 
Jammer van die piloot... dat terwijl 'ie met landingsgestel misschien nog wel mooier is. Sommige mensen weten dat dit vliegtuigtype naar mijn smaak het mooist gevormde vliegtuig aller tijden is. Ik zag hem eerder dit jaar in Londen in het RAF Museum en werd er bijna emotioneel van zo mooi is 'ie.

Die kit dan binnen 8 uur zo mooi te bouwen en schilderen, vind ik best knap. Maar het is natuurlijk niet zoveel werk als jouw dubbeldekker. Moge de beste winnen.
 
Het is dat er geen civiele voertuigen waren, anders deed ik waarschijnlijk ook mee.
Maar dit zijn leuke manieren om je dag door te brengen natuurlijk, en al zeker als je zoontje er bij is.
Tis eens wat anders dan naar de voetbal gaan kijken he.
Gefeliciteerd met de prijs en mooi om te weten dat het nageslacht ook een modelbouwer zal zijn.
Ik hoop dat ik mijn kinderen hier ook warm voor kan maken, ik geef namelijk liever een fortuin aan kits uit voor hen, dan de laatste nieuwe Apple of weet ik veel wat allemaal.
 
Hier ben ik trouwens mijn dochtertje aan het leren om een rally auto te schilderen.. :p
Al was het meer klieren dan wat anders..

28cm6ic.jpg
 
Proficiat Xavier :)
Mooie prestatie, en dat op een dag.... :)
 
Bedankt Swaken :)

Hier ben ik trouwens mijn dochtertje aan het leren om een rally auto te schilderen.. :p
Al was het meer klieren dan wat anders..

Zo is het hier ook begonnen, zijn eerste geschilderde tank is oranje en blauw geschilderd met groene vlekken...
Gelukkig wel in plakkaatverf :)
 
Het vliegtuigje mocht vandaag naar huis vliegen, dus wat Eindfoto's genomen. :)
Natuurlijk komen de fouten duidelijker in zicht... :P
 
Foutjes of niet, is een knappe bouw geworden in enkele krappe uurtjes :)

Well Done !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan