Hoofdsponsor

1/35 Duobuild DJs / Famo : Faun SLT-56 Tanktransporter [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt allemaal voor de lovende woorden ik begin er zowaar van te blozen :wall: :laugh: :laugh:
We doen ons best om het zo gedetailleerd mogelijk na te maken niewaar.
De mijne komt wel in de verf maar de gedachte dat alles erop zit geeft nadien toch voldoening. ;)
 
Het ziet er overtuigend genoeg uit om een modelbouwer van puur ontzag in de haren te doen krabben (mijne kop ligt al open).
Zou ik ook doen... als ik nog haar had. :8



Droop (die nu in z'n ringbaard zit te krabben... )
 
Goe bezig voorzitter ! Als ik er eens weer ga aan voortdoen zal ik je model eens goed bestuderen want hetgeen je daar doet is nu niet precies mijn parate kennis........
Enfin, tis elk zijn job é ;)
 
Heel kleine UPDATE.

De schokdempers van de kit waren niet echt naar mijn zin en heb dan maar nieuwe gemaakt uit
messing buis en staaf.Een stuk messing buis op maat gezaagd en dan er een smaller stukje buis er haaks op gesoldeerd waar dan de bevestigingspin
doorkomt.Dan een koperstuk in U vorm geplooid en 2 gaten in geboord. Dan de pin door de U en de demper gestoken en aan beide kanten een hexagonale P&D gelijmt.
De bovenkant werd gemaakt met een messing staaf op maat en een stukje buis die er weer haaks werd op gesoldeerd.

Oke genoeg uitleg hier dan de pics

Alles is nog Dryfit.




Tot de volgende
 
Ja, hallo kroket! :O

Die schokdempers zijn echt prachtig!!!!!!!!!!!!!!

Hoe lang ben je daar aan bezig geweest om die te maken, DJs?




Droop
 
nice, mooie wijziging. Als je dit doet, komen de wielen op een oneffen ondergrond?
 
Elke keer dat ik hier kom kijken ben ik sprakeloos.
Wat moet je hier nu van zeggen.
Gewoon, doe zo verder zeker.
 
Hoe lang ben je daar aan bezig geweest om die te maken, DJs?

Ja Droop bijna een ganse week tot ik het gewenste resultaat had. :8
Verschillende probeersels zijn in de vuilbak beland. :(
Moet er nu nog 3 maken voor de achterste assen. :O
 
Als je dit doet, komen de wielen op een oneffen ondergrond?

Heb iets in gedachten Silenoz maar ben er nog lang niet uit en heb nog wat tijd tegen dat dit modelleke klaar zal zijn :dry:
 
Nu, meer moet dat niet zijn é !
Prachtig gedaan DJs, echt waar.
 
DJ's, dit is echt sublieme modelbouw, bewonderenswaardig!!!

Petje af.
 
DJs al de voorgangers hebben veel belovende worden voor wat je ons weer laat zien
wel ben met hen eens , supper gedaan ( messchien een lastig bouwweek als het enkele keren moet opnieuw doen :eindresultaad geef een grote voldoening )

tom
 
Ik heb niets meer toe te voegen hieraan.

Ron
 
Ja Dj's en ik ook maar scratche en scratche,en jij komt hier af met een waarempel bijna echte vering,wow man daar kan ik nie tegen op jongen.
Schtterend en prachtig werk jongen,je bent een kei.
Patje
 
Hier zijn we weer met een update.

Vorige week de andere 3 schokdempers gemaakt, eens je een voorbeeld hebt gaat dat wat vlugger om te maken :)
Aan het chassis heb ik de houders voor de schokdempers verwijderd wat deze zagen er niet uit.



Ook heb ik op het chassis een tussenschot deels verwijderd omdat hier leidingen door moeten komen en dit niet echt lukte om een opening erin te maken. Dus de ganse boel maar verwijderd.



De nieuwe houders voor de dempers en een nieuwe plaat op het tussenshot.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan