Hoofdsponsor

duo sculpt! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het leuk om met Tony bezig te zijn, is echt weer eens wat anders.
Vond het moeilijk om de omvang van het hoofd goed in te schatten, heb inmiddels heel veel weggesneden. Doordat hij wat vleziger is in zijn gezicht gebeurt er nogal wat als hij lacht of juist niet, heb bewust voor de strengere blik gekozen, wil hem een echte Boss laten lijken.
Ik maakte ook de denkfout 'dik dik, Tony heeft een dikke kop' , bij deze was ik me bewust dat overtolligheid pas opvalt als minder dikkere gedeeltes goed neergezet worden.
Bewust ook telkens veel plaatjes van geschoten en op mijn gemak vergelijken met foto's.

nou, mijn eigen Boss vond hem al mooi. Zal binnenkort over de buste denken. Of het een Hawaiiblousje wordt of een pak dub ik nog over, denk wel sterk aan de stropdas en het strakke pak.
 
Een vervelend bericht Rene :( , maar grote ster Tony ala James Gandolfini is helaas overleden . MAY HE R.I.P.
 
Laatst bewerkt:
man,man, dat is cool kerel! hahaha, machtig gedaan!!sdfkkjskng

grt nicolas
 
Tja, zo gaat het soms met grote helden, gelukkig is je sculpt een mooie ode aan Tony Soprano!
 
Wie Soprano of jouw sculpt? Ik vind de laatste best wat hebben, interessante expressie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan