Hoofdsponsor

Anders / onbekend De Mark Twain riverboat voor de papierbouwers!!!!

hoi ditsyke het kan nog alle kanten uit omdat er nog niets beslist is . het zou kunnen dat we allemaal het zelvde bouwen ( bv de boot) of dat we allemaal een verschillend huis maken.

het is ook bedoeld voor forum leden die nog niet met papier gewerkt hebben hier nu mee te kunnen werken in ( groeps verband ) wat het alle maal wat aantrekkelijker maakt en waar je alles kan vragen moest je er niet aan uit kunnen want de meeste hebben hier geen ervaring mee.

je kan nog altijt de printer van de buurvrouw gebruiken :D als je het lief vraagt.

we willen wel op voorhand weten hoeveel mensen er minstens mee doen want een groepsbouw met 2 is wel te gek.

het tema is dus nog niet gekozen maar het zal zeker in papierbouw zijn en niet te mooilijk voor de beginnenrs. fred gaat iets uitwerken en het op de forum dag uit de doeken doen. dan kun je nog altijt beslissen of je mee doed natuurlijk.
 
Eén ding heb ik nu wel geleerd, hoe gevaarlijk het posten van een link is ;).
Als ik het zo lees duurt het nog even voor de groupsbuild gaat starten.
Dat komt mij goed uit, want dan heb ik weer wat tijd om productief te kunnen zijn.
Hoewel ik mijzelf achteraf wel weer voor gek zal verklaren wil ik toch graag meedoen. Papierbouw is voor mij geheel nieuw, als je de werkjes van de kleuterschool niet meetelt :dry:. Het zal niet zo vreemd zijn dat mijn voorkeur uitgaat naar de riverboat, maar ook met de gebouwen doe ik mee.
En Fred, mocht je na de ledendag nog hulp nodig hebben hoor ik het wel.
 
IK DOE MEE8)8)

Ja Wim wat heb jij aangericht met deze post....


Fred
 
Okeesss...


Onderstaand de mensen die zeker mee doen aan een groepsbouw.
- Furioza
- amazone
- PA FIFI
- Christophe
- dancooper
- Fred

We zijn dus al met 6 personen... :)
 
maar ook met de gebouwen doe ik mee.
Ehhh. idd Fred. Hier over heen gelezen. :ohmy:

Dus.

Onderstaand de mensen die zeker mee doen aan een groepsbouw.
- Furioza
- amazone
- PA FIFI
- Christophe
- dancooper
- Fred
- Wim

Al 7 personen.

:O

En dat voor de eerste dag...... :wow:
 
Hoi gasten,

alvast veel suc6 met jullie bouw, leuk dat er weer eens een groepsbouw is.
Probeer je bouw op de voet te volgen!!!
 
lijkt mij best leuk om aan mee te doen tijdens de revalidatie ...

dus : neen Rik ...

geen 7, maar 8.




Groeten.

Jos
 
Als ik het goed begrepen heb zitten we dus nu op 8.

- Furioza
- amazone
- PA FIFI
- Christophe
- dancooper
- Fred
- Wim
- Helifool
 
Ik zou graag meedoen, maar ben bang dat ik geen groot project meer aan m'n al veel te lange lijst kan toevoegen.

Bij de gebouwen zitten een aantal minder grote...Misschien...
 
Ok, zeg maar wat ik moet bouwen :D

.... neen, liefst niet de Eifeltoren :D ... al was er zo'n 25 jaar geleden een pracht van een papieren kit op de markt van onze eigenste eigen Brugse Halletoren, hadden er toen al maar scanners bestaan, dan zou ik die zeker bouwen, helaas zelfs in de donkerste krochten van het internet nergens meer te vinden :(
 
Jongens.... wat lopen we hard van stapel.
En daar ben ik hartstikke blij mee:D
Ik ben het aan het voorbereiden en kom snel met mijn idee.
Als nieuwe moderator ga ik eerst even overleggen met mijn collega Mods:laugh:

Fred
 
elke zichzelf respecterende stad heeft toch een vloot nodig ter verdediging hé ;)
 


Als ik het goed begrepen heb zitten we dus nu op 10.

- Furioza
- amazone
- PA FIFI
- Christophe
- dancooper
- Fred
- Wim
- Helifool
- Dancooper
- Koekie


Enne hoe en wat komen we zeker op terug.
 
wim wim wim waar ben je tog mee begonnen
 
Ik weet dat dit een heel oud draadje is, maar ik vroeg mij af of er nog iemand iets met die Disney Mark Twain gedaan heeft.

Mijn vrouwtje (vroeger op het forum gekend onder de nickname "Patcooper", maar wegens inactiviteit (ze is geen grote poster) nu als "guest") is enkele maanden geleden met deze download aan de slag gegaan.
Een echt bouwverslag is er niet, evenmin een fotoverslag, maar ik heb zonet toch (stiekem, want ze vind het resultaat niet echt heel erg goed) toch wat foto's kunnen nemen van hoever dit schaalmodel van een schoolmodel gevorderd is.
Even een verduidelijking bij de zinsnede "schaalmodel van een schaalmodel"... het papieren model is een schaalmodel van het standaard model "Riverboat", in gebruik bij de diverse moneylands..... erm, ik bedoel natuurlijk "Disneylands", deze atractie is op zich echter ook een schaalmodel van een echte sternwheeler.

De foto's (vlug plaatsen voor ze erachter komt ;) )

P1000341_zpsace980b9.jpg

P1000344_zpsa6d511ca.jpg

P1000342_zps6035f7ca.jpg
 
Man ( vrouw ) is dat een priegelwerk maar fantastisch mooi ik zou hetr niet kunnen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan