Hoofdsponsor

1/35 D9R Armored bulldozer in scene Golan hights 1/35 [DONE]

En dan nu de laatste update van de D9R als onderdeel in een groot diorama. Zoals ik eerder schreef wordt de D9R het hoofd onderdeel in een diorama in het Golan gedeelte in de huidige tijd. Nu de D9R klaar is ga ik snel starten met het tweede onderdeel in dit diorama. En dat wordt een North African huis. Dat is een project op zich en is het tweede onderdeel in dit diorama. Maar nu eerst de laatste foto`s van de D9R .

Ik hoop dat u er als lezer een leuk voorbeeld aan heeft gehad of dat u besluit om ook deze kit te gaan doen naar aanleiding van mijn ervaringen met deze kit van MENG. Ik heb er in ieder geval veel plezier aan gehad om te doen.

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg


Mijn persoonlijke rating van deze kit;

Details- 10
Pasvorm - 10
Instructie boekje - 10
Concept - 10
Aantal onderdelen in geheel - 10

Dit was voor mij een van de beste kits die ik ooit heb gebouwd!.


EINDE
 
Heel mooi geheel geworden!! Mijn complimenten
 
super geslaagd mooi gedaan weeral grt.
 
knap stukje modelbouw,alleen de kleur,is dat origineel of kodak gerelateerd?......................................
 
Heel mooi en reeds prima verweerd om in scene gezet te worden.
 
Dank jullie voorde complimenten. inderdaad is de kleur in daglicht donkerder. Ik heb de foto`s in mijn hobby kelder gemaakt op een witte achtergrond. Zal wel daarnaan liggen. En ik heb de weathering inderdaad al voorbereid op het komende dio stuk. Daarin schept hij dus later materiaal weg van de openbare plaats.
 
Hey,

Inderdaad, een prachtmachien geworden en mooi verweerd al.
Ben benieuwd naar de volledige setting.....;)
 
Ik weet gewoon niet wat schrijven , het is te zeggen dat ik het fantastisch vind
Marc
 
Dank jullie jongens voor de complimenten. Het tweede onderdeel hierin volgt later in het diorama gedeelte.
 
Prachtig afgewerkt Homeghost.
Ben razend benieuwd naar je dio :))
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan