Hoofdsponsor

Anders / onbekend Cymbal Banging Elephant - Toy

T

TomPattyn

Guest
Hoi iedereen!

Ja, ben terug na een tijd van afwezigheid. Weliswaar niet van het forum, dit ben ik blijven volgen (weliswaar in mindere mate), maar had voor mezelf een bouwstop ingelast. Nu de zomer loopt zowat op zn einde en heb net 3 weken verlof achter de rug dus we gaan er terug tegenaan met nieuwe moed.

Ook al heb ik wat lopende projekten nog op tafel staan gaan we toch van start met een nieuw, namelijk deze bewegende olifant in papercraft en dit als klein bijgeschenkje voor het zoontje van mn zus. Volgende week zondag gaan ze het lieve kind verdrinken ( allez, dopen).

Deze olifant is ontworpen door de heren Nakamura en kamikara en staat op de site van Canon : http://cp.c-ij.com/en/contents/2023/cymbal-b-elephant/index.html

Het omvat een totaal van 8 pagina's.

Dit zou het resultaat moeten worden:olifant.gif

In elk geval het geeft me een goed gevoel terug te zijn en het prachtige aan dit forum is dan ook geen ge**** als je er eventjes geen zin meer in hebt.

PS. Welkom aan alle nieuwe leden!!
 
Leuk project Tom en wel heel speciaal zo'n 'herrie'makende olifant.
Veel plezier er mee.
 
Ha Tom, welcome back. Leuk olifantje om er weer terug in te vliegen.
 
Merci mannen. Inderdaad dit is toch wel een apart projektje. Het wordt samen met m'n stiefdochter gebouwd, zij overdag als ze tijd heeft en ik 's avonds.
 
Ja mannekes, het tijdsgebrek laat me blijkbaar niet los om mn bouw deftig te posten. Met als gevolg krijgen jullie nu de bouw en het einde in ene keer.

De foto's omvatten dus de startpagina's, een deel van de bouw en dan nog een filmke hoe het werkt.

sized_DSC06071.jpg

sized_DSC06072.jpg

sized_DSC06073.jpg

sized_DSC06074.jpg

sized_DSC06075.jpg

sized_DSC06076.jpg

sized_DSC06077.jpg

sized_DSC06078.jpg

sized_DSC06079.jpg

 
Laatst bewerkt door een moderator:
uw laatste item is in MP4 en wordt niet ondersteund hier tom best uploaden naar youtube en zo invoegen..... welcome back kerel....... we hebben de regels in verband met afwezig zijn juist aangepast..... volgens uw postcount mag je een jaar afwezig zijn....... dus is geen enkel probleem kerel....
 
Hey Trobwal, inderdaad had die topic reeds gelezen. Maar ik ben niet van plan hier langer dan een jaar weg te blijven ze ;)
Ik zat er gewoon wat door omwille van het werk enzo, khad echt nood aan mn verlof.

Kzit enkel nog wat met een gebrek aan swoeng om der echt terug goed in te vliegen. Kzit al een aantal dagen met zo'n zin om een nieuwe doos open te trekken, maar het feit dat er nu al 4 projekten zijn gestart houd me wat tegen.

Btw, kzal zien om dat filmke eens op te laden in youtube.
 
Vlotte bouw Tom :), maar het ziet er zeer geslaagd uit.
Filmpje start bij mij gewoon netjes op bij Fotoemmer.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan