Hoofdsponsor

1/24 Corvette C5R Sporza [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
bedankt voor de leuke reacties allemaal, terwijl de wagen staat te drogen doen we verder met het interieur, de racestoel is af en staat op zijn plaats de rolkooi is geplaatst en dashboard is af.

sporza%20007.png

sporza%20008_1.png

sporza%20001.png

sporza%20015_2.png
 
Hey maateke waarom snij de motorkap niet los met een garendraad gaat vrij goed heb ik ook moeten doen bij mijn Golf 3 daar zat ook een deel van de motor in en de kap was gewoon 1 geheel met de body zou toch prachtig zijn he , dan heb je weeral iets wat een ander niet heeft
Marc
 
Hey maateke waarom snij de motorkap niet los met een garendraad gaat vrij goed heb ik ook moeten doen bij mijn Golf 3 daar zat ook een deel van de motor in en de kap was gewoon 1 geheel met de body zou toch prachtig zijn he , dan heb je weeral iets wat een ander niet heeft
Marc

nu is het helaas te laat maar bij de volgende C5-R ga ik dit wel doen.
 
Nog eens tijd voor een update.

Eerst heb ik toch problemen gehad met de pasvorm, het blijft een revell, op de eerste foto kun je zien dat dat de neus teveel naar beneden duwt en zo de rest naar boven duwt.

corvette%20004.png

Met mijn vinger duw ik hoe het moet komen.

corvette%20003.png

geen zorgen het is me gelukt om het goed te krijgen.

De motor is ook klaar, voor mijn eigen heb ik toch wat carbon (de carbon decals van revell zijn te klein)op de motor gedaan, ook al ziet het niemand.

corvette%20008.png

De diffuser is aangepast maar helaas heb ik er geen foto's van genomen, ik heb ze afgezaagd van de boden, een beetje van de achterwiel ophanging afgedaan omdat die een beetje schuin kon gaan en in de carbon gezet.

Helaas heb ik ook pech gehad met de laatste decal voor op de ruit, daar is een hoek afgebroken en kon niet meer gebruiken waardoor ik een ander witte decal moest pakken waardoor er een tint verschil is.

De C5 is zo goed als klaar nog een paar details dan is hij klaar voor de eind foto's maar ondertussen en staat er zo bij,

corvette%20030.png

Greetz
 
Ziet er goed uit he manneke ;) nee echt Dave knap werk is niet mijn favoriete kleurtjes maar gij hebt hem prachtig gebouwd ik vind de Corvette een prachtige wagen
Goed gedaan
Grt
Marc
 
Heel mooi , hele mooie uitvoering , deze heb ik nog zien rijden op het circuit.
knap gedaan !!
 
Mooi eindresultaat, kan zo het circuit op.
 
Zoals we van jou gewoon zijn, prachtig gedaan, proficiat, weer al een prijsbeest
 
mooie build! leuke livery,veel succes met je andere corvette.

groetjes,

Yannick
 
Prachtig afgewerkt, deze mag gerust in de galerij ;)
 
Fhew in 1 woord gezegd----> Art !!!!! proficiat wat een machtig resultaat.
 
bedankt voor de lovende woorden dat geeft moet om verder te doen, helaas heb te weinig tijd om uitgebreide wip te doen en gebruik ik mijn tijd liever om te bouwen.

Bedankt voor de vermelding Ron als je wilt mag je foto's nemen en mij daarbij zetten.

Greetz
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan