Hoofdsponsor

1/24 Chevrolet Fleetmaster 1947 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
@ Ron: De kit is zo opgebouwd dat deze apart op het chassis moeten en kunnen gezet worden en de voorkant is iets smaller dan het gedeelte waar die
over de deuren moeten en dan gaat de voorkant zichzelf vast spannen tegen de achterkant.Ik vind het ook vreemd dat die zo is opgebouwd
maar bij de dryfit leek het toch te lukken,hopelijk dat ik de lak niet beschadig.

groetjes,

Yannick
 
hallo iedereen,
Hier zijn de eindfoto's, heb hem helemaal out of the box gebouw buiten de interieurflocking (waar je niet veel van ziet) :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


hier met een Mercury 1949,
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



groetjes,

Yannick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yannick niks te zien makker alleen vierkantjes met een kruisje erin
En ik had hem zoooooo graag gezien
grt
Marc
 
oei, ik heb nochtans de normale manier gevolgd om foto's te plaatsen,ik kan ze wel zien op het forum.
 
man wat is die mooi heb even bij onze noorderburen gaan kijken en die andere ook passen voortreffelijk bijeen
Even iets anders heb deze week een film geleend van onze vriend Oldieman " Deuce of Spades " in feite een love story maar het vdraait om de geschiedenis van een hotrod best een aanrader voor de mensen die ervan houden komen nog heerlijke wagens in
Yannick dat hebt gij weer mooi geflikt hoor
Ge mag er fier op zijn
Marc
 
Fotos zijn hier ok niet zichtbaar :)
 
Kan er een moderator assisteren aub? Want ik kan de foto's wel zien als ik gewoon inlog op het forum.
Help! Help! :)

Groetjes,

Yannick
 
bedankt Jordi
graag gedaan, Yannick

:D :D :D

ik weet nie waar de fout lag. Je album stond openbaar, je hebt de aangeduide links gebruikt (leek mij op het eerste zicht)
Ik heb nu wel andere links moeten gebruiken, omdat ik niet tot alles toegang heb.
De foto's zijn voor mij nu zichtbaar, ik hoop voor de anderen ook?

en over de wagen... wat een slee :ohmy: 8)
 
Prachtige machine welke je hier aflevert Applaus Applaus

Misschien op een volgend model de motor nog een wash geven, de motor zal er nog meer door "leven" ;)
 
Prachtig he ik kan er echt niet genoeg van krijgen
Marc
 
Mooi stukje werk hoor.
 
Heel mooie wagen, pracht van een slee.
Vind het wel jammer dat die houten panelen er werkelijk zo dik opliggen.
 
ken niet veel van auto's maar dit ziet er wel knap uit!
 
thanks voor de reacties,en een beetje speciaal voor jordic voor zijn assistentie :)

groetjes,

Yannick
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan