Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Challenger 1 KFOR (1/72) [DONE]

Ziet er goed uit hoor.
 
@Heren..allen dank voor deze complimenten...waarom, wel door de topics van andere,de ledendagen,e.d..pik ik de raad en suggesties op en probeer deze toe te passan op een volgend project,bijdeze geeft dit nu resultaat..en juist daarvoor ben ik enorm blij en fier dat ik telkens weer met kleine stapjes vooruit ga en het resultaat kan bekomen wat ik voor ogen had of heb..daarvoor beste forumleden het feit dat dit tot een bevredigend einde is gebracht is ook mede dankzij u ...

Grtz yves,
 
Jullie zijn echt steengoed in het verweren van militaire bouwsels.Yves pracht resultaten man,leer ik enkel van bij.
 
Hey,

Dat is heel wat anders he...., prachtig gewoon.
Je ziet nu duidelijk de verschillende hoogtes en lagere gedeelten, mooi;) :)
 
zeg Yves misschien meebrengen:( ?? kom he zeg natuurlijk meebrengen want willen dit mooi werk toch wel van dichtbij zien:D:D
je bent niet verplicht he:laugh:
 
@doomwad: Merci maat,das een mooi compliment.. ;-)
@Swaken: Das mooi om te horen uit de mond van een meester..!!
@Pascal: Zal hem meebrengen makker..zal waarschijnlijk een kort bezoek zijn... ;-(

Grtz yves,
 
@Silenoz: Mercikes maat...!

Al wat bezig geweest aan de ondergrond,weet alleen niet goed welk pose..
Zo...
attachment.jpg

Of zo....
attachment.jpg

Grtz yves,
 
Voertuig iets minder diagonaal op de ondergrond, koepel naar voren gedraaid maar met de loop naar rechts gericht op zo een 15 a 20 graden van de lengteas van het voertuig.
Kanon zal dan iets over het voetstuk uitsteken maar draagt bij tot het dynamisme van het vignet.
Vergeet ook niet om track sporen achter het voertuig aan te brengen, de tank werd er niet gedropt met een helikopter.
Let er ook op dat de tracks iets in de ondergrond moeten zitten door het gewicht van de tank én, héél belangrijk, dat het voertuig goed in zijn tracks rust. Zwevende tanks bestaan (nog) niet.
 
Yves ik ben geen kenner maar maak voetstuk niet te klein want aantikken is snel gebeurd vooral de loop grt.
 
@Erwin: Bedankt voor de tips maat..zal met deze aanwijzingen zeker rekening houden..👌
@Pascal: Veel steekt hij er niet over zenne maat..deze krijgt immers een veilige plaats 😉

Grtz yves,
 
Basis ondergrond is gelegd...nu modder,gras,zand, e.d...

attachment.jpg

attachment.jpg


Grtz yves,
 
Deel 2: Met wat begroeiing...

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende..

Grtz yves,
 
dat ziet er goed uit grt.
 
prachtig werk !!........................
 
Het ondergrondje is bescheiden maar goed, de steentjes waren inderdaad eerst wat te groot. Bij de tank zou je nog eens naar die vaatjes moeten zien, ze zitten nu niet even hoog.
 
Niet vergeten om duidelijke tracksporen achter de tank aan te brengen he Yves.
 
Amaai Yves ge gaat er nogal op vooruit knap die vignette of dio of hoe men het ook noemt
Marc
 
Bedankt vrienden..!!!
@Silenoz: De vaatjes,daar was er één van losgekomen en zat idd wat hoger..
@Erwin: Heb de tracks nog wa aangepast...
@Pascal: Merci maat....
@Coach: Bedankt mateke..stillekes aan komt ne mens vooruit hé..;
@Kassei: Mercikes maat..

Het loopt stilaan op zijn einde...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hier en daar nog wa bijkleuren en dan ga ik nog wat hoger gras en al dan niet een struik aan toevoegen..

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan