Hoofdsponsor

1/125 Calypso [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ziet er al goed he, komt mooi tot leven, stap bij stap.... :)
 
Mooie nostalgie van uit die tijd , ik keek vroeger uit naar die documentaires op tv ,van deze boot.ik heb die bouwdoos eens gemaakt,maar dat is al geschiedenis, John Denver heeft er ooit eens een liedje van gemaakt.
 
ik merk dat je veel boor en vijl werk al tot een goed einde gebracht hebt.
Dit geeft zeker een serieuze meerwaarde aan het model.
gewoon volhouden tot op het einde en je krijgt een top modelletje.
vgr
Marc
 
Het uiterlijk van het schip is in de loop der tijden inderdaad regelmatig veranderd.
Wat decals betreft weet ik zeker dat er op de vlotters van de heli aan beide zijden "Calypso" stond in gele letters.
 
bedankt mark voor mijn werk er is nog zeer veel aan te doen hoor

erwin ik zal eens kijken welk letter type het was en ga dan zelf proberen met decapapier te doen
 
zie hier de rest van de ruitjes verwijderd en een en afgeplakt plastiek
attachment.jpg
 
nog een beetje verder gedaan aan de boven bouw het schilderwerk valt toch redelijk tegen heb ik nu nog nooit goed kunnen doe ik denk dat ik op dat gebied twee linkse heb .
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
ik weet nog niet of ik er let verlichting zal in doen en zo ja welke moet ik dan gebruiken en op hoe veel volt ???????????.
de brug heb gescheiden met een plaatje ruitjes brug zijn wit al de rest licht bruin
 
Ziet er zeker niet slecht uit. Het enige wat ik anders zou hebben gedaan, is de kleur van het dek, als je foto's van de echte bekijkt zie je dat dit grijs is (teak vergrijst met de jaren), wat ledjes betreft, ik hoop dat je de binnenkant dan serieus verduisterd hebt anders zou je wel eens veel lightbleeding kunnen hebben met die lichte kleuren.
 
Ziet er zeker niet slecht uit. Het enige wat ik anders zou hebben gedaan, is de kleur van het dek, als je foto's van de echte bekijkt zie je dat dit grijs is (teak vergrijst met de jaren), wat ledjes betreft, ik hoop dat je de binnenkant dan serieus verduisterd hebt anders zou je wel eens veel lightbleeding kunnen hebben met die lichte kleuren.
dan is dit grote pech voor mij er is niets verduisterd dat wil zegen geel led verlichting en wat het dek betreft die is nog niet verlijmd zal eens zien wat ik er nog aan kan veranderen bedankt voor de tip dany.
gr dirk d
 
Mooi werk, die mag gezien worden Applaus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan