Hoofdsponsor

1/150 Byodoin phoenix Hall japan schaal 1/150

Status
Niet open voor verdere reacties.
even een kleine update

DSC_0146_zpse9984081.png

DSC_0148_zps85808c77.png

dit zijn de stuinpaaltjes die moeten geplooit worden en dan krijg je het resultaat op de volgende foto

DSC_0149_zpsdf1e371b.png

deze paaltjes zijn maar drie mill dik dus het is even prutsen om ze te plakken maar dat dat is de hobby he
 
Netjes gemaakt Luc, het is even priegelen maar dan heb je ook wat toch.

Fred
 
ziet er goed uit
een tip als het vierkant is kan je twee zijden plat legt (eerst vouwlijnen maken) en dan de plakrand plakken
(kijk uit Voor te veel lijm)
 
even een update

DSC_0151_zpsbbdce9c0.png

DSC_0152_zps3d8d80e1.png

DSC_0150_zps9a2c5272.png

en dat is de voet waar het stuk moet opkomen samen met de paaltje waar je kan zien de witte vierkantjes daar komen ze te staan en die paaltje steunen dan het bovenste deel het afdak

gr luc
 
Euh......... jawadde !!!!
Van priegelwerk gesproken ! hoe begin je daar aan zeg ?!?
in ieder geval knap werk Luc.
 
het inderdaad wat priegelen maar dat is het tofste eraan en zekers rustig blijven en likt het niet direct dan leg je het even weg en doe iets anders en stap voor stap

de paaltje zijn maar 3 mm breed dus het is even prutsen maar het lukt aardig en dan mag je niet vergeten waar het geplooit is bij te werken zo dat je het wit niet ziet

en langs de binne kant een beetje verstevegen met karton want het blijft papier he

en je krijg hier op de forum geweldige ondersteunen van leden die papier doen of karton

mijn dank daar al voor

tot de volgende update

luc
 
mooi gedaan maar niets voor mij ik denk dat ik van een drie zou maken .
gr dirk d
 
Ziet er strak uit Luc.
Dat gaat al een mooi gebouw worden.

Fred
 
bij deze laat ik nog een kleine update zien waar te zien is dat ik een beetje heb gepruts en niet meer goed te krijgen is

DSC_0159_zps7503fae6.png
 
bij deze ben ik terug op gang gekomen op naar de volgende foto's van het stuk grond waar alles op komt geplakt

DSC_0021_zpsec9bb697.png

DSC_0022_zpsefb94509.png

DSC_0023_zps40790e48.png

DSC_0024_zps3407c27e.png

zo dat is het plan hoe het juist in mekaar moet komen
 
een tip doe er een schuimplaat onder blijft het papier mooi strak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan