Hoofdsponsor

1/35 BTR-152 BREM renovatie project [wip]

Beetje vage foto van een interieur :)
Deze heb ik zo uit de losse pols wat likjes verf gegeven en met wat pigmenten gestrooid omdat je er straks als het dak erop zit niet echt veel meer van terug zie.

4c2f5208107194cf689ece220df7a39a.jpg

Voor de rest me een dagje geamuseerd om een paar projecten spuitklaar en gereed voor kwast te maken.
e1a00b20350c4f852d04da410e327c0f.jpg
 
Het duur even maar dan heb je ook wat :)
It`s a boy, was nog een klein probleempje om een juiste tint blauw te verkrijgen maar naar wat mixen is er toch iets uitgekomen wat mij beviel.
Nu weer uitdokteren wat voor een filters/washes hierover kunnen zonder direct alles weer om zeep te helpen :)

ec45c00b76c3aeb1b96676b3ed0fb2d4.jpg

06432789e12adbff66822135a11fcd43.jpg
 
Mooi resultaat. Zet hem eerst in de glanzende lak. Bevalt je filter je niet, dan kan je die er gemakkelijker terug af halen.
 
Lasnaden ! hoe ver kan je gaan ? Maar resultaat zal wel mooi ogen . :)
 
Steve als een filter droog is (dan pas is het effect zichtbaar) kan je hem niet meer verwijderen ook al zit er glanslak op je model, en ik mix meestal 50% vernis door mijn matlak zodat ik geen glanslak hoef te gebruiken en het model gegarandeerd 100% mat is na de handelingen.

Michiel die lasnaden waren en probeersel 15 jaar geleden nu doen we het gewoon met plastic spreu stukken eenvoudiger en beter.

Erwin de kleur belooft veel :) alleen nog de juiste werkwijze vinden.

Volgende keer toch maar een ander achtergrondje gebruiken want dat wit doe ook geen goed aan de foto`s merkte ik al hier en aan de fitter :(
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan