Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allé Nick, zo'n blitse Align kap ! Ge gaat dat toch niet herschilderen zeker ... :laugh:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken ...

Let op, ik ben nog steeds aan het vissen voor je andere projecten ...
Een gokje: Vermits je nu duidelijk ook elektric gaat -> ne Vario Skyfox elektric die je later in een Mil Mi gaat steken !

En ... ben ik er ver naast ??? ;)

Greetz,

DDV
 
Awel Dirk, je denkt in de goeie richting, maar die Mil Mi is iets voor over enkele jaartjes.
Eerst de Cobra en de nog drie resterende tussendoortjes...

Heligroeten,

Nick
 
Vervolg en slot van het eerste tussendoorprojectje...

76411522.jpg


73697358.jpg


82463340.jpg


14637630.jpg


10355683.jpg


73359567.jpg


38916519.jpg
 
Hey Nick,

Terug van weggeweest??
Mooi, kan je opnieuw enkele rivetten plaatsen, wordt je echt rustig van.....:):) Zennnnnnnn....
Neen, grapje, .... laat je volledig gaan man, ik wil verandering zien.....;)
 
Hey Nick,

Proficiat met de maiden !
Je persoonlijke toets heeft van je heli toch weer iets speciaals gemaakt tussen het overaanbod schreeuwlelijke Align birds op het vliegveld(inclusief mijn T-Rex 500):)

't Was in elk geval weer een leuke namiddag, ondanks de kou !

Zeg, wat betreft je tussendoortjes ... ge gaat toch geen vliegtuig bouwen, zeker ??? ;)

Intussen volgen we de werkzaamheden aan de cobra van zéér close, hé !!!

Greetz,

Dirk
 
Thx voor de reacties mannen enne @ Dirk: Yep, het vliegseizoen staat dit jaar op zijne kop. Na ne snertzomer, een zalig najaar (alé tot nu toe toch). Als't zo voort gaat, zullen we voortaan tijdens de zomer moeten bouwen en in de winter vliegen...

Enne... het volgende tussendoortje wordt zéker geen vliegerke... alhoewel het heeft niet veel gescheeld??? Je leest er alles en nog veel meer over in de volgende posting.

Heligroeten,

Nick
 
veel succes met deze, ik hoop dat je ermee toekomt om de rest van de helicopter te doen. Zou het je niet graag nadoen...
 
Gekkenwerk, maar ja mensen die met poppen spelen... :)

neenee is zwaar zwanske Nick ;-)

Ferm werk dat jij doet met je cobra, hoeveel tijd spendeer je daar eigenlijk aan of gaat dit sneller dan wj denken ?

gratz met de maiden vlucht btw


We volgen !!!
 
'k Zal content zijn als het jeneverglaasje leeg is en opnieuw kan dienen waar het echt voor bedoeld is!
Kwa tijd probeer ik gemiddeld dagelijks een dik uur effectief te bouwen. Voor de rest ben ik er dagelijks, tussen andere activiteiten door, nog ettelijke uren mee bezig (bekijken van referentiemateriaal, de materiaalbevoorrading, oplossingen bedenken, bouwverslag maken enz. enz.).
Dit project is voor de moment een vast onderdeel in mijn bestaan... enne modelbouw en snelheid gaan helaas niet samen.

Heligroeten,

Nick
 
Hey,

Goe bezig Nickske, vergis u niet van glas he.....;) :):)
 
Thx voor de reacties mannen... ma, nu het glas vol is zal 'k zelf maar aan de fles gaan hangen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan