Hoofdsponsor

1/200 Blue Marlin 1:200 scratchbouw [DONE]

zeer mooie film van de blue marlin ron dat was een zeer prachtig project en we hebben weer veel van opgestoken van onderdelen die jij uit je mouw schud,is toch altijd een verrassing.
ik zit klaar voor het volgend project
 
zeer mooie film van de blue marlin ron dat was een zeer prachtig project en we hebben weer veel van opgestoken van onderdelen die jij uit je mouw schud,is toch altijd een verrassing.
ik zit klaar voor het volgend project

Dank je wel.
 
Kijk, terug modelbouw van de bovenste plank, en dat filmpje maakt het terug helemaal af, proficiat Ron, je hebt het terug voor mekaar zoals je andere prachtige projecten, bedankt om het altijd zo uitgebreid met ons te delen, top modelbouwer, top persoon.
 
gewoon prachtig, over de ganse lijn, je bouw project , je uitleg , het eind product.
dikke proficiat voor wat je hier weer hebt neergezet.
vgr
Marc
 
Mijn dank jongens voor de complimenten. Het was ook een leuk en leerzaam project.
 
Dat is weer een TOP model geworden Ron, en ook het filmpje is weer beter dan de vorige.
Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

Fred
 
Prachtig eind resultaat Ron !!!!! geweldig project
 
ApplausApplausApplausSchitterende bouw en nog een mooi filmpje om af te sluiten! Hat's off, deep bow.
 
Mijn dank jongens voor het compliment. Het was een mooi project.
 
Ron, wat heb je weer een plaatje neergezet!!
Geweldig project geweest, erg van genoten en veel van opgestoken.

En nu de leegte :)
Maar volgens mij zit er iets mysterisch aan te komen.
 
Ron, wat heb je weer een plaatje neergezet!!
Geweldig project geweest, erg van genoten en veel van opgestoken.

En nu de leegte :)
Maar volgens mij zit er iets mysterisch aan te komen.

Ja dat wel. Maar eerst ga ik een plastic kit doen in het WWII gedeelte een soort kruising tussen een tank en een tractor. En zo kom ik een beetje in de juiste sfeer al terecht al is het full scratch project erg sinister.

Bedankt voor het compliment.
 
hoi ron een prachtmodel wat je hier gemaakt hebt.
dikke profisiat voor je door zettings vermogen en de prachtige afwerking van het gehele schip.
het is altijt een waar genot om naar jou projecten te mogen kijken en steek er telkens weer veel van op
 
Prachtig stuk, Ron, ik doe het je zeker niet na :)
Ook een leuk filmpje die een mooi overzicht geeft over hoe dit projekt tot stand kwam. Alleen, aan het begin van het filmpje een taalfoutje : "the building off ..." in de context waarin het gebruikt wordt, is "off" slechts met één "f", anders is het een soort van wedstrijd :D
 
Prachtig stuk, Ron, ik doe het je zeker niet na :)
Ook een leuk filmpje die een mooi overzicht geeft over hoe dit projekt tot stand kwam. Alleen, aan het begin van het filmpje een taalfoutje : "the building off ..." in de context waarin het gebruikt wordt, is "off" slechts met één "f", anders is het een soort van wedstrijd :D

Ja je hebt helemaal gelijk...kan er nu alleen niets meer aan veranderen. Maar ja zal mij wel vergeven worden...bedankt voor het compliment.
 
hoi ron een prachtmodel wat je hier gemaakt hebt.
dikke profisiat voor je door zettings vermogen en de prachtige afwerking van het gehele schip.
het is altijt een waar genot om naar jou projecten te mogen kijken en steek er telkens weer veel van op


Dank je wel. Over ca. een week start ik echter eerst met een kit verslag in het WWII gedeelte. Daarna het volgende full scratch project.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan