Hoofdsponsor

Blij

woeler

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 jan 2015
Berichten
115
Hoi iedereen

Ik wilde even melden dat ik bij onze vriend Burglar een opbergsysteem heb besteld en ontvangen.Ik bebestelde een flink aantal kastjes,laden enz enz,en met een flink aantal bedoel ik ook flink,dat wil zeggen ongeveer een dertig stuks.De levering liep vlot en Burglar gaf me alle info die ik nodig had,alles was perfect verpakt.Maar het in elkaar zetten is een hele klus dat ligt niet aan de goederen maar aan het aantal.Ik moet zeggen het is een stevig en gemakelijk in elkaar te zetten systeem de bijsluiters zijn duidelijk en makkelijk te volgen.Kortom ik ben heel tevreden met de aankoop en wilde Burglar even bedanken.Wanneer alles in elkaar staat zal ik de foto's plaatsen
 
Het is zeker een goed systeem, ik heb één module gekocht.
 
Hey Woeler, met veel plezier! Als jij tevreden bent, dan ben ik ook tevreden ;) Ik kijk ook al uit naar de foto's :D
 
Jawadde 30 stuks :eek: dat is idd een heel werkje om in elkaar te zetten
ik heb er 4 en ben er heel tevreden van, zodra mijn grote bureau vrijkomt er nog wat bijbestellen :p
 
Toch ook even onze burglar een pluim geven voor de schitterende leveringen en het professioneel afhandelen van de bestellingen 😉
 
Laatst bewerkt:
Tot ook even onze burglar een pluim geven voor de schitterende leveringen en professioneel afhandelen van de bestellingen ��

Precies, een sponsor die altijd klaar staat om bij z'n producten ook altijd een goeie uitleg/omschrijving/demo te geven :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan