Hoofdsponsor

1/43 Bert's Landrover Defender [DONE]

Hij is dan toch klaar geraakt.
 
Ziet er netjes uit hoor.
 
Je hebt er iets netjes van gemaakt Applaus
 
Prachtig resultaat!!

Heb wel nog één vraagje.
Ik zie dat je een kabel gelegd hebt van het imperiaal (dakrek) naar de voorkant (al dan niet bevestigd aan de bullbar, maar dit kan ik niet zo goed zien op de foto).
Mijn vraag is nu waarom je er maar één geïnstalleerd hebt en geen aan beide kanten van de wagen.
De functie van deze kabel is immers dat het een takkenvanger is. Hij duwt dus eigenlijk de takken weg wanneer je door dichtbebost gebied rijdt. Zo wordt uw zicht minimaal beperkt.
Dus moest je al opteren voor slechts één kabel, dan zou ik die eerder plaatsen aan de kant van de bestuurder ipv de passagierskant?
 
Bedankt makkers :)

@Jorian, ik heb deze nagebouwd naar het echte voorbeeld, en op die foto's is er ook maar één van die kabels aanwezig (op het moment van het nemen van de foto's, vandaar... De reden waarom de tweede kabel niet aanwezig was weet ik niet ;)
attachment.jpg

:@ nu zie ik dat ik vergeten ben van de kabel in het juiste kleurtje te steken...
 
Oke, geen enkel probleem! :)
Ik vroeg me enkel af of het dan misschien voor de sier was, of je de functie ervan niet wist! :)
Jouw resultaat in vergelijking met de foto is zeer gelijklopend. Enkel de typische witte beschrijving op de banden, maar ik kan begrijpen dat dit zeer moeilijk is om te schilderen :p
 
Altijd leuk om een echte wagen na te maken.
Maar om het dan nog eens in deze schaal te gaan doen.. Petje af.
Volgens mij had Welly deze ook in schaal 1/24 dus misschien kan je het nog eens op grotere schaal nadoen haha.

Maar je opzet is geslaagd, het lijkt precies op de echte.
Mooie ombouw en mooie details.

Groeten,
Cedric
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan