Hoofdsponsor

1/24 belkits ford fiesta decals rossi 2013 [wip]

  • Onderwerp starter nowspeedlimit
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Helemaal zwart? Nee hoor, het gehele interieur inclusief rolkooi is zilver. Enkel het dash en de stoelen zijn in het zwart bij de Fiesta WRC.
Maar nogmaals, dat is volledig jou eigen keuze.
Er bestaat namelijk nog altijd zoiets als 'modelbouw vrijheid' ;)

Ik twijfel :) men doorbraak maak ik wel inde winkel 😂
 
De polo zal nog even wachten zijn,. Er is een testversie gemaakt en daar zijn nog wat veranderingen aangebracht... nu is de geupdate versie doorgestuurd naar de bevoegde instanties (ik gok de autosport afdeling van VW) voor goedkeuring en dan kunnen ze beginnen produceren ;) en ondertussen zijn ze weeral aan een nieuwe bezig, maar die wordt pas voorgesteld ergens op een beurs deze maand... ik hoop een Subaru Impreza, maar ik denk eerder een Hyundai :)

Dus toch voor eind juni dan ? En ja zal waarschijnlijk de hyundai zijn en ik hoop dat ook :)
 
na een een kwartier in de winkel twijfelen welk merk/kleur ik zou nemen voor mijn voorste wielen heb ik eindelijk kunnen kiezen dus bij deze een kleine update van de wielen die in kleur werden gezet ik vind het kleur perfect ;)


10888755_698002396985894_5026410239736895976_n.jpg
 
Beetje een rare vraag misschien.. Maar in vorige topics staat geschreven dat je nog niet met een airbrush werkt, terwijl je hier nu een potje Zero Paints toont.
Wat met de airbrush aangebracht moet worden.. Ben even niet meer mee hahaha.

Of heb je het er op geschilderd?
 
Beetje een rare vraag misschien.. Maar in vorige topics staat geschreven dat je nog niet met een airbrush werkt, terwijl je hier nu een potje Zero Paints toont.
Wat met de airbrush aangebracht moet worden.. Ben even niet meer mee hahaha.

Of heb je het er op geschilderd?

hallo

ik heb het geschilderd men zij in domino dat ik meerdere lagen moest aanbrengen met borstel en heb dit ook gedaan :) voor de duidelijkheid ik heb geen AB ;)
 
nog een beetje geschilderd en de rolkooi basis gelijmd. morgen doen we verder :)


10906130_698036323649168_2191126991548973450_n.jpg
 
ziezo alles is geschilderd, sebiet alles mooi monteren :)




10354170_698806420238825_3349906226435294071_n.jpg
 
Ziet er goed uit van hier ;)

[mod aan]Als je een tiental mooie foto's kan maken en doorsturen, dan plaatsen we hem met plezier in de galerij[uit]
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan