Hoofdsponsor

1/24 belkits fiesta s2000 [F!]

  • Onderwerp starter capoentje
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben niet echt thuis in het autowereldje, maar heb dit merk nog al gezien en dit zien er mij echt wel degelijke kits uit.... ik blijf dit wel mee volgen....knap werk zover

is nu mijn 2de kit van belkits dat ik maak,en sta toch verbaasd over de pasvorm van deze kits.Enigste minpuntje in mijn ogen is de soms wat moeilijk te begrijpen handleiding,maar dit kan ook aan mijzelf liggen
 
Dat ziet er inderdaad een top kit uit,zijn er andere dan deze van belkits??

ja doomwad;belkit 001 is de pug s2000 belkit 002 is de fiesta s2000 en belkits 003 is de fiesta wrc.Volgend jaar komen ze uit met de skoda fabia S2000.

voor meer info zou ik hun site eens raadplegen.
 
Dit weekend wat doorgedaan aan deze.

Merk dat ik langer kan bezig zijn met deze kit,of met een andere kit,dus hier een grote update.

Heb eerst de body voorzien van laagje vernis.



Deze kon dan dag of 2-3 uitharden.

Ondertussen begonnen aan het afwerken van het interieur.Er zat standaard een setje pe gordels bij,ben dan ook eraan begonnen,maar omdat het vaste 5 puntgordels waren,vond ik eenmaal gemonteerd,ze niet zo mooi zitten.Dus de decals erbij genomen.Wel heb ik voor het reserve wiel gebruikt gemaakt van de pe set.







Deurpanelen heb ik ook voorzien van laagje tenco.

Dan kwamen de probs;

De rolkooi,ik had deze samengelijmd en dan gespoten,mar blijkbaar moet deze niet echt recht gelijmd zijn,wardoor deze wrong in het chassis.Dus stukje rolkooi weggeknipt onder dashbord,en paste weer zoals het moest.

Dan bovenstuk eropgelijmd,en nu is het wachten op de hereniging met de body.





Dan vandaag de body wat natgeshuurd,vanwege enkele stofjes.En begonnen aan de decal's.Had gekozen voor de standaard livery,omdat deze wel enige moeilijkheid bevat.Maar tot mijn verbazing en wat sol gingen ze erop voor nix,met dit als resultaat.







Voila,dit was het voor deze keer.
 
ij deze al de eindfoto's.Was een leuke wagen om te maken.Alles paste goed,decal's waren goed,kortom een aanrader.

Heb nu nog de wrc fiesta te maken in monster livery,maar deze kan effkes wachten.

Nu de eindfoto's van deze belkits fiesta.

















De volgende word een trackday racer.Kwestie van wat variatie te hebben.Tips en comments altijd welkom
 
Een mooie auto geworden david, mag je trots op zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan