Hoofdsponsor

1/24 belkits fiesta s2000 [F!]

  • Onderwerp starter capoentje
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

capoentje

Guest
Was begonnen aan de lemon crate,maar had er plots geen zin meer in.

Reden was deze kit.Heb gekozen voor de standaard livery,omdat ik deze wel mooi vind.

mirko-hirvonen-ford-fiesta-s2000-antraigues.jpg


Hirvonen_Ford_Fiesta_S2000.jpg


de boxart

ford_f10.jpg

Reeds wat onderdelen in primer gezet.



Dan wat witte lak erop.



En dan begonnen aan het fijnere werk.









Inhoud van de kit is goed gevuld,zelfs met extra lichtbak,die natuurlijk gaat gebruikt worden.
 
Capoentje.......... ziet er al heel mooi uit ....... knap zele .............:8:8:8
 
Mooie wagen, succes en veel plezier met de bouw.

Fred
 
De zin is er alvast nog.Nog wat voortgedaan vandaag aan de fiesta.

De voorophanging is bij deze afgewerkt.







Morgen word de achterzijde afgewerkt.

Tevens de body beginnen schuren en de weinige gietnaden weggeschuurd.Tevens de lichtbak er al eens opgezet.



Morgen de body in primer zetten.En een begin maken aan het interieur.
 
update time.De kuipjes en dash zijn behandeld met tenco.
Body is deze morgent in kleur gespoten.En ondertussen begonnen aan het interieur.Maar van dit alles,nog geen foto's genomen.

Wel heb ik 2 foto's van het afgewerkt onderstel.



en eentje met de besherming

 
fotokes tijd.

Gisteren de body gespoten,na nachtje drogen ziet deze er zo uit.





Kan nog paar dagen uitharden,en dan beginnen aftapen voor de raamrubbers.

interieur heeft ook al paar update's gehad.



zetels behandeld met tenco en carbon decal op de achterkant.





Dashboard



Dash en zetel eens los erin gezet



1van de wielen gedecald.Nog 4 te gaan.

 
gaat goed blijkbaar heb gelezen dat deze goed te bouwen is zonder veel problemen
 
gaat goed blijkbaar heb gelezen dat deze goed te bouwen is zonder veel problemen

behalve de soms wat onduidelijke handleiding een topkit.

gisteren en vandaag slagje doorgedaan.

Gisteren de rolkooi gespoten in wit.Reserve wiel gedecalt.

vandaag de raamrubbers en diffussor afgetaped en zwart gespoten.Ondertussen zijn de zetels afgewerkt(maar nog geen foto van)

Voorlopige stand van zaken.













Morgen wat voortdoen aan het interieur.
 
IK dacht eerst dat ik wat vuiltjes zag zitten in je dak maar bij je latere foto`s zag ik dat het gaatjes waren voor de antenne`s :laugh: Ik heb ook geen verstand van dit soort wagens.

Maar ziet er allemaal netjes en verzorgd uit.
 
Ziet er allemaal al zeer netjes uit.
 
Ziet er allemaal al netjes uit en ga deze blijven volgen want zou deze ook nog wel een keer willen bouwen. Die Tenco werkt precies wel mooi. Is dit moeilijk in gebruik?
 
IK dacht eerst dat ik wat vuiltjes zag zitten in je dak maar bij je latere foto`s zag ik dat het gaatjes waren voor de antenne`s :laugh: Ik heb ook geen verstand van dit soort wagens.

Maar ziet er allemaal netjes en verzorgd uit.

er zit een stofje in de motorkap,maar deze gaat verborgen zitten achter de decal's.Enja antenne's is iets wat deze fiesta geen tekort aan heeft
 
Prachtig David, een vraagje; de schokbrekers schilder jij die of zijn dat setjes?
 
zijn geshilderd.voor zover ik weet bestaat er nog geen aftermarket set voor de fiesta.
 
ik ben niet echt thuis in het autowereldje, maar heb dit merk nog al gezien en dit zien er mij echt wel degelijke kits uit.... ik blijf dit wel mee volgen....knap werk zover
 
Hoi David,

zijn geshilderd.voor zover ik weet bestaat er nog geen aftermarket set voor de fiesta.

Mijn complimenten over het schilderwerk, knap.
 
Dat ziet er inderdaad een top kit uit,zijn er andere dan deze van belkits??
 
Ziet er allemaal al netjes uit en ga deze blijven volgen want zou deze ook nog wel een keer willen bouwen. Die Tenco werkt precies wel mooi. Is dit moeilijk in gebruik?

nee,gewoon een 30-40 cm van het te spuiten stukje houden en geen natte lagen leggen.Is rapper dan de bloemmethode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan