Hoofdsponsor

1/1 Baby dragon

Jadefalconguard

Well-known member
Registered
Een heel leuk model van een babydraak geïnspireerd door Game of Thrones. Begin vorig jaar was ik op zoek naar eens een ander onderwerp en kwam ik dit leuk dingetje dingen.

Aangezien ik in een vorig leven een Dragon Lord was en ik een Wyvern als huisdier had (geef toe, klinkt toch imposant hé) kon ik deze niet laten liggen. De kit zelf was SUBLIEM gegoten en heel mooi afgewerkt door een kunstenaar (schaamteloze reclame):D

Anyway, buiten de twee achterpoten, de twee vleugels, staart en kop te lijmen was het samenstellen van dit beestje drie keer niks, maar oh boy heb ik me geamuseerd met het AB-en van dit beestje^^

NmjpgeXy5AnOICycxUFuuyjEGrUPhNpDsNU=w1502-h1126-no.jpg

59lB_FBhwmsz6-WPFoXNg-Inu5ut-6DZ_Tg=w1502-h1126-no.jpg

eb94-S8GO0P5jCswUNkYEOqqdVTJlHCJ4-I=w1502-h1126-no.jpg

eRYLzV202Py8H1fbMMP-LUq07PVc1E10IU8=w1502-h1126-no.jpg

Zou eigenlijk nog eens een draakje moeten maken ...

Groeten

G

Hallo Jade dat is alweer een tijdje geleden dat ik je hier heb gezien :)

Leuk draakje en gespoten.
Misschien een idee om er een satin vernis op spuiten(althans sommigen gedeeltes) om hem iets meer tot leven wekken?
Misschien is dit ook wel gedaan maar komt het niet goed over op de foto`s en dan heb ik uiteraard niets gezegd :)

Hey Ron dat is idd lang geleden ... hoe gaat ie nog ?

De foto's doen haar niet echt alle eer aan omdat ze in real life minder blinkt, ik heb even een tussenstand foto opgezocht, die is duidelijker qua effect.

Missie was juist aan de bloemen aan het ruiken en ik kon toen snel een kiekje nemen :)

ckAesicx48IPofqo-5pDikEdQfHEE2tj2mug=w1247-h935-no.jpg

Hoi Jade, ik zeg bij deze hier maar even her-welkom :D
Was eerder al genieten van jouw bouwsels... het feest is weer begonnen ;)

Alweer een tof model deze, en sluit me aan bij Ron.
Zo'n drakenvelletje is toch wat leer-achtig...

Mooie kleurtjes heeft-ie (of is 't een "zij" ;) )
Heb je de draak ook een wash gegeven ? naar mijn mening mag er wat meer contrast in het huid detail
van borst en vleugels ?

groet !
Peter

Ha, Jade is er terug, en met wat voor een bouwsel... ;)
Kleurtjes zien er zeer treffend uit, maar zoals reeds aangegeven hierboven misschien iets meer (donkerder?) inlijnen tussen de schubben ?
Hopelijk zien we terug enkele van je bouwsels de revue passeren ;)

Wel heren, bedankt voor de feedback ... Ik had al enige tijd zitten twijfelen voor het inlijnen/washen van de schubben omdat het contrast vrij beperkt is. Maar voor de foto is het dus veel en veel te licht, I.R.L. valt het beter mee.

de vernis heb ik niet gedaan maar kan ik nog altijd toevoegen... Ben niet zo'n beestjes/figuren bouwer dus alle tips zijn welkom en meegenomen !!

G

Terug
Bovenaan