Opbouw van het motorruim en hydraulische deel, vervolgens de rest van het motorcompartiment. Motor en radiator, deze wordt onzichtbaar ingebouwd, maar is essentieel voor de bevestiging, van het stuk waar de motor in komt. Het zakje grit wilde ik gebruiken als contra gewicht, dit moet precies 30 gram zijn. Ondertussen ben ik erachter, dit hoeft niet nauwkeurig, en het volume is te groot. Dus toch maar eens de slijptol zetten in die ouwe fiets die in de schuur staat en daar de kogeltjes uit de lagers halen.
Het motoronderhoudsluik nu open, dit wordt het zichtbare gedeelte, van de motor, niet dat er meer is. Maar op het verfschema is te zien, dat hier wel 6 verschillende kleuren in gebruikt moeten worden. Het luik scharnierend maken wordt een optie.
Aan de tracks begonnen, wat ook opvalt de tracks kunnen draaien, de geleiders zijn deels vast, behalve het aandrijf ketting wiel(onder) en het loopwiel(boven) Het loopwiel, wordt zelfs gespannen door veren,
Gemonteerd, en er is geen eindstand, of borging in het loopwiel, betekend bij het spuiten ed, wordt het loopwiel gelanceerd, want de veer is al volledig gespannen, op het moment dat het glijarmpje het huis in gaat