Hoofdsponsor

1/1 Apollo Reaction Control System (RCS) (replica)

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitjes hier een afgebouwd model in een 1/1 replica van de een van de stuur raket van de Apollo SM capsule en die op de maanlander zaten .
Ik had een een amerikaan gevraagt of ie dit model in 3D kon maken zodat het uitgeprint kon worden .

dit is het echte model :

http://www.space1.com/Artifacts/Apollo_Artifacts/SM_RCS_Thruster/sm_rcs_thruster.html

gisteren middag kreeg ik um binnen in delen en heb um opgebouwd en afgewerkt , ben wel tevreden zo voor een schaal 1/1 .

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


een plating model komt later .

tot zover
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bublle....wat moet ik hier op zeggen:wacko: dit is modelbouw van de hoogste plank ...man Man ..je inzet ,je studie ,je voorbereiding klopt als een plaatje .......je zit dan ook op een intressegebied dat zo onvoorstelbaar boeiend is ,het is een lust om te wachten op een bericht van u in de ene of de andere topic waar je mee bezig bent :) nogmaals bedankt dat we dit allemaal mogen mee beleven :)....en dat we nog lang mogen volgen .....:)
 
Ziet er héél knap uit Bubble. Heeft die amerikaan de tekening in 3D gemaakt, én heeft hij de onderdelen geprint ? Ze zijn echt knap gemaakt.
 
dankje luitjes , een nadeel het is mooi spul 3D printing , maar zo duuuuuuuuuuuuuuur :(
 
Knap man, mooie aanwinst voor je verzameling.
 
yep als ik de lotto win :) , spul is verdraait duur , motor kost euro 360 alleen geprint .
 
yep als ik de lotto win :) , spul is verdraait duur , motor kost euro 360 alleen geprint .
Bubble..........het is één en al pracht ....wat zeg ik gewoon een droom om te zien...:8:8:8...en je zegt zo duur...en kan er in komen ...maar is het niet het overwegen waard..om zelf dan een 3-dprinter te kopen ...ik denk niet dat die niet zou stilstaan bij u :D...als ik zo zie dat een redelijke goeie een 2000 euro zou kosten......
Ben me er echt ook aan het verdiepen in deze materie..;en echt serieus aan het overwegen om zo één aan te schaffen ...opent heel veel mogelijkheden ......:):):)...zeker voor u ...top man......:):):)
 
de motor is 35 cm hoog :)

hier de plating version en als laatse the cutaway version and quad four 1/2 house

ik heb nu al uitvoeringen gehad .

plating

002_zpsc59234d2.png

011_zps7a8ace3b.png


014_zpsc8805b2a.png

full quad house 1/2 versie


015_zps17b0bce1.png


018_zps7e28cb78.png


009_zpsdd064d4e.png


007_zps3e04ce8c.png

single 1/2 present versie


002_zps9f6ea451.png


006_zps0942cb56.png


003_zps5ab5ff23.png


006_zps125ef506.png


001_zps74e4334b.png


009_zps0aadc827.png

004_zps18d3ffc3.png

003_zpsb7169319.png

projeck rcs close
 
Ik probeer de gedachte erachter te begrijpen maar het lukt me niet. Zit je er s'avonds naar te kijken en bij weg te dromen? Echt ik loop je niet te begekken! , Misschien bezit ik te weinig inlevingsvermogen, maar ik ben heel benieuwd wat je drijft of zo fascineert waardoor je dit soort zaken (laat) maken?
Mooi model van een auto of een boot op de schouw kan ik me voorstellen, misschien is dit te ontastbaar..........

Qwa detail en uitvoering kan ik me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers.
 
Ja Haddewade , daarvoor moet je een realspace freak zijn , deze prop modellen zijn verlekkeringen voor de verzamelaar , voor mij is het een uidaging om zo dicht mogelijk bij de orginele in de buurt te komen , en anderen modellen bouw ik ook :)
 
Ik heb even wat andere projecten van je bekeken, en het is werkelijk waar schitterend wat je neerzet.
Heb je je soms ook opgegeven voor de vlucht naar dat ruimte station waar je nooit meer van terugkeert? nee he?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan