Hoofdsponsor

1/32 Apollo LM lunar lander in 2 versie,s 1/32 resin & 1/36 styreen kit . [!]

Dankje !!! hij gaat lekker ,

De Ascent Stage Back-Section is klaar , priegelwerkje maar dan he je wat ,128 details op 4 bij 8 cm
In de Ascent Stage Forward-Section Cockpit zijn twee milescuul magneetjes aangebracht voor later , ze zijn super sterk , dus dmv dieper boren en iets lager leggen breek je de trekkracht tot gewenst resultaat
op de 5 euro cent liggen de parts uit styreen


S-band omnidirectional antenna

Suit circuit steam vent deflector

en een panel detail

002-2.png

003-2.png

004202-1.png

006-2.png

007202-1.png

008-1.png

009-1.png

011-1.png

012.png

013.png

014-1.png

tot zover
 
De laatste foto lijkt wel op een gezicht dat met open mond van verbazing toekijkt, net als ik trouwens :O

Fred
 
veel reageer ik niet in deze afdeling van modelbouw maar ik volg deze bouwwerkjes
met ontzettend veel respect.
Dit zijn echte kunstwerkjes met een grote K.
Zal zeker deze en de volgende bouwsels blijven volgen

Grtn

Dikkie dik
 
Dankje Luitjes !!

vandaag de midsection bekleed met mylar en bare metal foil , nu komen de gespoten styreen stukken erop , ik heb de achter sectie geplaats erna , en een gekeken hoe de cockpit past , die moet nog iets vlakker gemaakt worden voor een betere aanhechting ( kiertje ) aan een kant

001o.png

006-3.png

004202-2.png

003-3.png

002-3.png

001-1.png

002-4.png

003-4.png

004202-3.png

005-1.png

006-4.png

tot zover ..
 
Laatst bewerkt:
Mooie vorderingen weer Bubble.
Ben benieuwd naar z'n kleurtje...

Mark
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng

Meer krijg ik er niet uit.
Zoveel detail op zo iets klein.
 
Hey Bub,

Slaap jij nog... zo doorwerken man, en terug met prachtig resultaat, ik volg je, meestal wel in stilte...;)
 
Prachtige vorderingen Bubble, héél knap om te zien hoeveel details je op die kleine onderdelen aanbrengt.

Hoe vallen de magneetjes mee, en waar heb je ze besteld ?
 
Dankje Luitjes ,

jazekers Swaken i sleep to :$

pascal , ik heb ze in nederland besteld , zeer krachtig zijn ze , ik moest ze zelfs iets dieper leggen om de trektkracht te halveren .

http://www.magneetjes.com/shop/catalog/contact_us.php?osCsid=ad0232cf8a5de9b1885f6f0ea517f616

Ik ben nu aan het beplaten , eigenlijk is het in het echt gespannen foil rondom een frame met in het midden de cabine , alles om zo licht mogelijk te maken .

Nou ja licht :8 totaal weegt ie (14,696 kg )

assent stage ( bovenste deel 4,547 kg )
dessent stage ( onderste deel 10,149 kg )
 
Vandaag verder gegaan met de dessent stage , het onderste deel van de maanlander met de daalmotor , zoal afgebeeld hieronder .

s239.png

Hij zit nu voor 60% inelkaar , verstevigd van binnen en afgekit dmv filler , toen de 4 draag punten outrigger erop gezet , waar later de poten ( legs ) onder komen .
toen aan de zijkanten de 1 2 en 3 quad hardware delen erop gezet .
Ik heb een omgedraait tafeltje gemaakt waar via de 4 outrigger punten de boel op rust , zo kan ik later um mooi bekleden met kapton en mylar folie en niks beschadigt .

maar nog genoeg te doen .

001o-1.png

008-2.png

002y.png

003k.png

010-1.png

tot zover ..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan