Hoofdsponsor

1/18 Alexei Leonov's Voskhod 2 capsule [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is erg jammer voor dit mooie project. Spijtig maar als het te duur wordt.... tja.
Hopelijk mag je deze snel afmaken.

Fred
 
wachten even fred op het zakken van de zilver prijs en koper prijs , in de tussentijd heb ik een gemini agena gekoppeld spacecraft gebouwd ,, ( 80 cm lang op een pin in contragewicht .. de laatste details zoals deur astronaut die buiten de deur bezig is en dan is ie klaar .

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

tot zover ...
 
Nou Luitjes , een kleine update .
De bedieningcompartiment en onderkant zitten nu in de basis kleuren en de kabels krijgen de kleuren en details , toen verder gegaan met de bol .
De spanbanden erop gemaakt , die worden later als de bol er final op komt van gemaakt aan de onderste ring .
de dikke kabelhouder zit er vast op en over de spanbanden en kabelhouder komen nog de kleinere dunn bekabeling .
Het luik zit in het uiteinde van de sluis en een bevesteging om later de navelstreng om de cosmonaut te kunnen koppelen .

De base is bijna klaar op de pin na , ik heb deze keer gekozen om met gekleurd gebroken glas de contouren van het land sovjet unie uit te leggen , toen spiegels op de zijkanten geplaats , de stalen pin gaat 4 cm de houten base in , komt 14 cm boven de base en er zit komt een knik in van 30 graden zodat het model schuin komt te hangen .

001j.jpg rt~0.jpg ui.jpg hm.jpg hj.jpg 007~12.jpg

Tot zover .
 
hummm, tja wat moet je nu zeggen.... gewoon :wow::wow:

Fred
 
Er valt ook weinig te zeggen op dit kunststukje, zeer indrukwekkend.
 
Dankje luitjes ...

ja in het buitenland ook sovjet modelouwers vinden um mooi , maar zoals altijd vind men de base intresanter :wacko:
 
Nou Luitjes ,

De Voskhod 2 spacecraft is af na menig uurtjes bouwplezier ,ik ben er wel tevreden over , De base is heeft het landcontour van de sovjet unie in gekleurd gebroken glas fragmenten , in moskou zit de pin waarop het model bevestigd is ,gewicht totaal met base 17 kilo .

Hier de eindfoto,s :

069.jpg 002~15.jpg 004~18.jpg 006~13.jpg 009~14.jpg 013~7.jpg 014~4.jpg 016~5.jpg 017~5.jpg 019~5.jpg
 
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/022~5.jpg[/img]
023~1.jpg 024~0.jpg 028~3.jpg 031~2.jpg 035~0.jpg 037~1.jpg 038~0.jpg 039~0.jpg 040.jpg 041~0.jpg 042~0.jpg 043.jpg

044.jpg 045.jpg 046.jpg 050.jpg 051.jpg 052.jpg 053.jpg 054.jpg 055.jpg
 
Echt een schitterend model geworden Bubble, maar dat zijn we inmiddels al een beetje gewend van je :).
 
man, echt sjiek, en die base, origineel gevonden...
 
Laatst bewerkt:
Is weer een super model geworden.
 
en weeral een plaatje zoals we ze van jouw gewend zijn he bubble... prachtig gedaan dit.....
 
Dankje luitjes ,

De vostok met intrieur is nog niet af , daar ben ik nog mee bezig en met intrieur , te zien in de eerste foto,s uit deze topic , maar dan schaal 1/16 , iets grote
 
Heb deze bouw in alle stilte gevolgd gewoom omdat ik er van geniet hoe je
al de verschillende stukken kan laten passen tot één mooi geheel.

grt,

Dikkie dik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan