Hoofdsponsor

1/25 '69 widebody Camaro

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.721
Dag heren en dames,
dit is niet echt een bouwverslag omdat deze al klaar is.
Maar er zijn tussentijdse foto's bij, daarom plaats ik het hier.

Ik zag een paar maand geleden op facebook een link passeren voor een 3d geprinte transkit voor de 69 Camaro.
Deze heb ik direct opgezocht en besteld.

WBC01.jpg

De body kit paste redelijk goed.
Moesten wel wat aanpassingen gebeuren aan de originele body.

WBC02.jpg

WBC03.jpg

Primer van zeropaints.

WBC04.jpg

WBC05.jpg

Dan zijn groen kleurtje gekregen.
Kawasaki green van zeropaints.

WBC06.jpg

En dan was het tijd voor de decals.
Heb de decals gebruikt van de originele kit en decals van de 67 Camaro van revell

WBC07.jpg

WBC08.jpg

WBC09.jpg

De wielen zijn geairbrusht met Molotow Chroom.

WBC10.jpg
 
Daarna deze vernist met de 2K vernis van zeropaints.

WBC11.jpg

WBC12.jpg

En de BMF aangebracht.

WBC13.jpg

WBC14.jpg
 
En dan zijn we er al met de eindfoto's.
Interieur is gewoon standaard en zwart.
Dril is opengewerkt, maar niet echt te zien op de foto's.

WBC16.jpg

WBC17.jpg

WBC18.jpg

WBC19.jpg

WBC20.jpg

WBC21.jpg

WBC22.jpg

WBC23.jpg

WBC24.jpg

WBC15.jpg
 
Mooi eindresultaat Jelle.
Geen problemen gehad met de molotow chrome dat die niet echt uithard? Ik heb al meermaals gelezen dat je er na drogen nog steeds een vingerafdruk in kan zetten.
 
Heel voorzichtig mee zijn.
Met de wielen had ik geluk dat het center apart is en een gewone kleur.
Dus kon ik op het center duwen om ze vast te lijmen.
 
Over een Johnnybak gesproken :LOL:. Maar wel een mooie. Leuk kleurtje en knappe detaillering van de motor. Ik ben iemand die in het algemeen niet veel moet weten van Amerikaanse auto's maar petje af!
 
Bedankt.
Gelukkig heb ik de geluidsinstallatie eruit gelaten.
Anders was het zeker ne johnnybak.:ROFLMAO:
 
Dees is echt bangelijk wow helemaal mijn ding , dees kon nooit een Johny bak worden zo een wreed machien
Knap
 
Merci Marc.
Als Camaro liefhebber kon ik deze niet laten liggen.
 
Je dacht, ha een Camaro, die ga ik 's bouwen, zeker ;)

Ik vind het model geslaagd, met één lichte kanttekening en dat is dat je 'n volgende keer eens zou kunnen proberen de blanke lak te polijsten. Zo komt het model er nog strakker uit te zien.
 
Dat dacht ik idd.
Zag de bodykit en had meteen zin om er 1 te bouwen.
Denk dat ik de eerste ben die deze gebouwd heeft, want heb op het internet nog geen ander gebouwd model gezien.
Ik was nog aan het twijfelen om deze te polijsten.
Maar ik zag het niet echt zitten bij deze.
Veel randen en kantjes.
 
Heel mooi model geworden en of je het nu graag ziet of niet, zo'n wide body heeft wel iets.
 
Bedankt Erwin,

Zo'n widebody heeft idd wel iets,
Maar of ik ze allemaal mooi vindt...........
 
Niet direct mijn meug om te bouwen maar mooi gedaan.
kleur is ook geslaagd voor die auto.
 
Dat dacht ik wel is de moeite , ik heb de ombouw kit al eens zien liggen
 
Bedankt heren.
Er is idd wat appelsienschil.
Maar heb het polijsten nog niet zo heel goed onder knie om dit op dit model te doen.
Heel veel randjes waar ik snel zou doorzitten.
Daarom heb ik deze zo gelaten.
 
Mooi model geworden , een schuur en polijst sessie zou het inderdaad veel strakker maken. Ik begrijp dat vele bouwers daar wat schrik voor hebben , maar alleen door het te doen ga je het onder de knie krijgen. Begin met een vlak onderdeel bvb het dak en concentreer je enkel en alleen op dat paneel 2000 tem 12000 nat schuren en polijsten met polijstpasta ( momenteel in een kleine tube te verkrijgen in de Action in BE , van het merk Valma ) Trouwens die 2k clear van ZP kan wel tegen een stootje hoor
Het verschil is enorm , geloof me maar…..
voor de rest is het een heeeeeeel vette Camaro , gedurfd ook die kleur maar het staat hem wel. Verder mijn complimenten voor je BMF werk , dat krijg ik dus niet onder de knie , dat spul kleeft niet waar het moet en blijft bij mij hangen waar het niet moet , er zou een Japans alternatief voor bestaan van Aoshima van een betere kwaliteit zo hoorde ik
Die transkit vind ik wel interessant, ga zelf eens op zoek gaan naar die happy modeller

Greetzzzz Modest.
 
Trouwens, beetje offtopic maar kan hopelijk wel even: Lego brengt over 2 weken dit model uit:

LEGO-Icons-10304-Chevrolet-Camaro-Z28-header.png


(zie hier)

Relaxed bouwen, voor de verandering :D Geen 170 euro voor betalen hoor, maar wachten op een mooie aanbieding. 130 euro moet uiteindelijk mogelijk zijn, over een paar maanden bij Fun.be of Dreamland bijvoorbeeld. Beide hebben soms spectaculaire aanbiedingen.
 
Bedankt heren.
Had deze idd al tegengekomen Roy.
Maar is idd geen goedkoop setje.
Zit ook een motor in en koffer kan open.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan