Hoofdsponsor

1/24 ' 66 Shelby GT350 customized [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn al mooie verbouwwerken.
Heb je al een idee hoe je de scharnieren gaat maken?
 
Das flink geprutst, zou ik zo zeggen.
Flinke vorderingen. Ook wel benieuwd naar de fabricatie van je scharnieren...

Mark
 
Prachtig om te zien allemaal, ik ben ook benieuwd hoe je het doet met de scharnieren.
 
amaai wordt meer zaag en schuur werk dan schilder werk :)
 
De scharnieren was ik eerlijk gezegd een beetje vergeten :laugh: Maar ik ben er ondertussen mee aan de slag gegaan.

PC060001.jpg

Hier heb ik gisteren twee uur aan zitten klooien wacko En vandaag zalt niks worden van modelbouw, moet straks naar het ziekenhuis voor een CT en RX van mijn rug :worried: Kiné helpt niet veel op de moment en dokter denkt dat er iets erger aan de hand is.
 
Oei tomas, dat is niet leuk te horen dat je last hebt van je rug, beterschap en hoop dat het meevalt.
 
Veel beterschap Tomas. Is nooit leuk om probleem te hebben met je rug.

Mark
 
Bedankt mannen, het valt wel mee uiteindelijk. Heb blijkbaar dus toch een hernia en die drukt op mijn zenuwbanen. De kinesist heeft gisteren toch iets kunnen goedzetten want heb vandaag opvallend minder last dan de voorbije weken, hopelijk blijft het nu zo en is het weer geen valse hoop zoals in het begin.

Affijn, terug naar de garage :)

Na een beetje nadenken heb ik een systeempje gemaakt waardoor het kofferdeksel eerst een beetje omhoog gaat om daarna open te draaien. Jammer genoeg zie je er op de foto's niets van :8

PC080002.jpg

PC080003.jpg

PC080004.jpg

Nu alleen nog zorgen dat het kofferdeksel op zichzelf kan blijven staan.
 
We zitten niet stil bij custom garage Tomas maar er wordt meer nagedacht dan gebouwd op de moment daarom maar een paar kleine stappen kunnen maken de laatste dagen.

Smodderen met putty
PC090005_zps72cbc992.jpg

De vulbuis voor de benzinetank een beetje aangekleed, deze zit nog los en wordt nog aangepast.
PC140014_zps748a9cb4.jpg

De binnenkant van de motorkap wat aangepast.

Van dit
PC100011_zps9f68bdb1.jpg

naar dit
PC100012_zpsc05570c9.jpg

naar dit
PC140016_zpsbff03b89.jpg

In het interieur word in deze kit een plaat voorzien om over de achterbank te gaan. Deze is eigenlijk te klein dus maar een nieuwe gemaakt. Rechts het kitplaatje, links de zelfbouw.
PC100013_zps517df59f.jpg

En om de boel wat aan te kleden begonnen aan een doosje muziek. De subwoofers zijn gemaakt met wijnlood, de doosjes worden versterkers.
PC140019_zps08ecf15d.jpg

De "kogels" moeten nog wat bewerkt worden maar zijn de basis voor een paar gasflessen van het type lach ;)
 
Ziet er fantastisch uit Tomas.
En heel duidelijke uitleg bij alles wat je aanpast.
Hoe is het nog verder verlopen met het model?
En wat is het eindresultaat?
 
Merci, hij staat voorlopig even stil. De inspiratie was even weg dus iets anders begonnen. En dan nog iets anders, en nog iets anders, en .... tja. Het eet geen brood hé :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan