Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer mooi :)
Detail (decal) op de gordels geven ook dat "iets" meer hé...
 
ondertussen staat gans de wagen in vernis. nieuwe soort vernis die ik hier gebruik en het is zeker hoogglans zunne. de foto's die volgen zijn getrokken deze morgen , de vernis is mooi uitgedroogd en blinken dat hij doet. nie normaal. enfin. kga jullie de foto's ook niet onthouden. nu nog paar dagen afblijven om mooi te laten uitharden en dan beginnen we aan de laatste loodjes.











 
Voila si, nu kan je je haren kammen in de reflectie van je auto :laugh:

Blinkt inderdaad zeer mooi. Welke lak als ik vragen mag?
 
deze heb ik eens een paar maanden geleden aangeschaft in den aldi. beaufix heet deze. is zeer goede vernis die rap droogt, niet aggresief is en vooral goe blinkt. zeer fijne structuur ook. dus oftewel aldi in de gaten houden en voorraad aanleggen of mezelf eens een doos bestellen bij de fabrikant.
 
Mooi Man en ik verschiet van die vernis,kom die regelmatig binnen?
 
Wacht ik vind mijne zonnenbril ni.
Zo mooi blinken.
 
jup dat ist ze , een prachtig lakwerk die blinkt

top gedaan

tom
 
@ patje. spijtig genoeg niet 1 a 2 keer op een jaar. heb wel de site van de fabrikant om zelf te bestelloen eventueel.

@ anderen. tnx voor de comments
 
Even offtopic als je me toestaat.Trobwal ja doe mij die eens wil je.
Terug ontopic:Ik vind die kleur goed en zeer mooi uitkomen na het spuiten van die vernis man.Ik ga die eens toepassen als ik een andere Hotrod bouw.
Manman wat een wagen zeg,helemaal mijn ding.
 
en ondertussen staat hij op zijn vier poten. Nu rest mij nog enkel wat details toevoegen en dan ben ik klaar. aja moet de binnenkant van mijn motorkap nog spuiten. zou anders op gene ***** trekken.

en wederom plezier met de foto's





 
De laatste loodjes.
En hij mag gezien worden.
 
Ja chique bak met die glans vernis. 8)
 
Deze wordt heel erg mooi!
Proficiat!
Maak eens wat buitenfoto's om de kleur en de glans echt goed te kunnen beoordelen...
 
voila we komen steeds dichter bij doel. (het doel niet het dorp) nog een beetje verder gedaan vandaag. hij zit al ver in het eindstadium en is op een paar details na zo goed als af. b-art vanaf dat het wa beter weer is (grapje) nee zo rap mogelijk trek ik foto's buiten maar wil hem eerst volledig af hebben verstade.

en nu waarop da jullie zitten te wachten (ik weet het wel) de voorlaatste update.











 
ja maatje dat ziet er mooi uit zeg en schoon details ook.
 
Ziet er goed uit maatje.
Alleen denk ik da ge u achterlichten een kwart moet draaien.
 

Ik zal mijn kritisch oog maar eens laten kijken en mijn radde tong laten spreken.8)
Ik vind dat je een zeer knap model heb neergezet.
Maar wat me onmiddellijk in het oog springt en tegelijk ook stoort, is dat de waterbuis (tussen radiator en motorblok), flash of gietnaad vertoont.
Dit vind ik nu jammer.
Had je die vooraf gladgeschuurd, dan kon je met deze op een wedstrijd wel eens in de prijzen vallen.
 
Ziet er goed uit maatje.
Alleen denk ik da ge u achterlichten een kwart moet draaien.

hahaha ik dacht al dat er iets nie klopte. tnx maatje kga da aanpassen

Maar wat me onmiddellijk in het oog springt en tegelijk ook stoort, is dat de waterbuis (tussen radiator en motorblok), flash of gietnaad vertoont.
Dit vind ik nu jammer.
Had je die vooraf gladgeschuurd, dan kon je met deze op een wedstrijd wel eens in de prijzen vallen.

jah idd. doe ik zo mijn best en met da laatste stukske ben ik zo slordig. zal dat ook nog oplossen. gelukkig was da ne dryfit he. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan