Hoofdsponsor

1/24 59 Chevy Impala [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Hm, de foto in de laatste post is voor mij helaas niet zichtbaar voor het ogenblik... misschien morgen (enfin, later op de dag dus) ?
 
Heb het even aangepast.
Is hij nu zichtbaar?
 
Dat is een heel mooi kleurtje Camaro en vooral als de BMF er straks erop zit
 
Bedankt,

de BMF zit erop en staat goed op de kleur Ron.

DSCF5205.jpg

DSCF5206.jpg

DSCF5207.jpg

DSCF5208.jpg
 
cool bakske, kleur is ook nice, past er goed bij :-)
 
Word netjes Jelle ook een hele mooie kleur word een plaatje dit en origineel ;)

Gr
Dirk
 
Mooi gedaan Jelle, 't is een stoere bak. Kvind de uitvoering uit '67 waar de broertjes Winchester (Supernatural) mee rijden ook zo'n coole bak.
 
Lijkt erop dat je aluminium heb gebruikt inplaats van chrome of komt dat door de foto?
M ziet er goed uit hoor
 
Bedankt mannen.

Tom, die van 67 heb ik normaal nog in mijn stach zitten.
Ron, ik denk dat het aan de foto's licht.
Heb zelfs de ultra bright chrome gebruikt.
Zal is kijken om andere foto's te nemen.
 
Ja het gebeurt al eens dat de look alu weergegeven word he zag ik bij nog modellen,hoe dan ook dit is echt schitterend mooi passend bij de laklaag bro echt waar.
Patje.
 
Bij elk model moet er wel iets tegengaan :@
Heb hem net in zen vernis jasje gezet en met de laatste laag ging het mis:angry:
Oorzaak: een lekkende spuitbus.
Tijdens de laatste laag merkte ik dat als ik niet duwde er wel nog gas uit de bus kwam(kleine hoeveelheid)
Waardoor er soms nog een druppel uitkwam.
En wa denkt ge?
Idd in men lakwerk.:@
Hopelijk trekt het nog wat bij want het was in een natte laag dus dat heely nog wel een beetje.
 
Aaah das van de kl... Camaro. Khoop dat het nog goed komt, is echt zo'n strakke bak.
 
pffft ziet er zeer goed uit he maatje...... da's echt een parel.. juist Kl*** van je vernis he... hopelijk valt het wa mee als hij droog is.....
 
Dat is vervelend , nou zo veel mooi werk ,,Maar je kunt um nog polisch gooien toch ..?
 
Heb net is gekeken en valt al bij al nog mee.
Het meeste is mooi strak getrokken,
enkel een paar stofjes.
Dus zijn opgelucht dat het niet erger is.
 
Inderdaad na zoveel werk erin te steken had het werkelijk echt zonde geweest,blij dat het toch goedkomt nog he.
Patje.
 
Even een fotoke van de spuitwerken.

DSCF5214.jpg

DSCF5215.jpg
 
ja man dat is pas spuitwerk maatje,je ziet er begot je gezicht in zelfs.Prachtig gedaan bro.
Patje.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan