Hoofdsponsor

1/24 Dodge Charger Daytona R/T 2006 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Merci Camaro. Heb hier toch ook wederom gemerkt dat de handleidingen meestal niet te nauw mogen worden gevolgd. Je komt anders soms in benarde situaties die het schilderen bemoeilijken of die ervoor zorgen dat je een bepaald onderdeel moeilijk kunt bevestigen enzo.

Heb ook heel veel geschilderd alvorens te lijmen, alleen merk ik dan dat het lijmen soms heel moeilijk gaat omwille van de verf, als ik dan sommige stukjes afschuur om beter te lijmen dan is de verflaag weer beschadigd. En zo blijven we bezig, kmoet wel zeggen je wordt er steeds handiger in.

Een ander heel groot voordeel voor de hobby is toch dit forum, het is en blijft een disneyland aan info en hulp.
 
Zeker niet slecht voor een eerste keer.
Volgende keer misschien de deurstijl tussen de deur en het achterste zijraam ook zwart kleuren, evenals de randen van de voor- en achterruit.
Voor de ruiten is het nu te laat, de deurstijl zou je nog kunnen aanpassen.
Dit zou het model zeer ten goede komen...
 
Zeker niet slecht voor een eerste keer.
Volgende keer misschien de deurstijl tussen de deur en het achterste zijraam ook zwart kleuren, evenals de randen van de voor- en achterruit.
Voor de ruiten is het nu te laat, de deurstijl zou je nog kunnen aanpassen.
Dit zou het model zeer ten goede komen...

Damn je hebt gelijk makker, dit heb ik dus echt over het hoofd gezien. Kan dit spijtig genoeg niet meer corrigeren daar de ramen over de deurstijl komen. Dit is echt een stomme onoplettendheid van me....
 
He Tom deze is toch mooi geworden hier en daar een klein dingetje maar het is de eerste keer dat je een auto heb gebouwd petje af.
En ja de beschrijving is niet altijd wat je er van verwacht.
Ik heb genoten van je bouw projekt
Tom op naar de volgende :)

Gr
Dirk
 
Vandaag was ik mn model even aan het bestuderen hoe ik het verder zou aanpakken, welke kleuren voor het interieur, enkele stukken in dryfit gepast enzo.
Toen viel me plots op dat de achterbank een probleem zal geven ivm de gordels. Op de foto kan je zien dat er 3 gordels zijn en slechts 2 aansluitingen. Der zal er dus eentje bij moeten komen.
http://i690.photobucket.com/albums/...ger Daytona RT 2006/Deel 5/sized_DSC04988.jpg

Ha, ik moet soms al minuten lang zoeken naar de derde lock in mijn eigen 1/1 auto (die zit dan meestal overigens tussen het scharnierpunt van de rugleuning)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan