Hoofdsponsor

1/72 Focke Wulf Fw190 A8 (Revell) [DONE]

die ziet er fantastisch uit ... is soms klooien met deze, maar uiteindelijk geeft het wel een prachtig resultaat
 
Ja dat is fijn werk en net ook , zeker niet gemakkelijk zo een motor bedraaden

knap werk


tom
 
zeker een model op zich,wacht maar als da geschilderd is,alles zal veel beter uiitkomen
goe bezig vurzekers
 
Hey, :$

Mercie jongens, indd, het is geen gemakkelijk ding om dat samen te steken, het bedraden alleen al heeft me 3 uren gekost, tegen dat het goed was en volgens mijn zin. :8:wub:
Zeker een derde van de motor is nog niet gemonteerd alleen al om dat ik anders er niet meer aangeraak om te schilderen, dat klein grut...:wacko::wacko::8
De inlaat- en uitlaatspruitstukken ziin nog niet gemonteerd, de bedrading van het injectiesysteem ontbreekt nog en dan nog wat kleine frullen aan de achterkant met de ophangbeugel. Zeker nog wat werk aan, maar er dient eerst gekleurd te worden. :8
 
Prachtig gedaan da moteurke! Vooral de bladen van de luchtkoeling zijn zeer goed gedaan! De rest ook é!
 
Hey, :)

Hier ben ik dan terug, na wat ziek geweest zijnde, kan nu toch terug beginnen met wat verder te knutselen.:$

Ondertussen heb ik verder gewerkt aan de motor (voor het ziek zijn) en kan nu enkele foto's tonen van de stand van zaken.
Let op, er dient nog verder gewerkt te worden aan de motor, er dienen nu nog verschillende onderdelen geplaatst te worden, die dan terug geschilderd moeten worden, allez, 'tis een soepe en ge moet er uwen kop bijhouden anders loopt dat niet goed....:wub::8

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Voila se, ja ik weet het, het is verdomd kleine brol om te fotograferen, maar in supermacro-functie lukt het wel, natuurlijk omdat ie in het zwart als basis is gespoten lijkt alles zo donker, in het echt komt hij nochthans goed over...:$
 
Laatst bewerkt:
ziet er wel goede soepe uit
 
Ja die heb ik dus echt gezien en moet zeggen Swaken petje af he maatje.
 
Hoeba hoeba, wat een schoon ding. Zoals ze zeggen in Aalst: djust écht jong.....
 
Heel knap Swaken.
 
Swaken da is een seriues werkske die fijne draaden leggen , klasse
steken daar vele uren in om hem zo te krijgen maar dan is die ook perfect gedetaileerd en op schaal 1/72 , petje af


tom
 
Hey, :)

Mercie jongens voor jullie weeral lovende commentaren. :$;)

De motor zelf heb ik eventjes aan de kant gelegd omdat deze goed dient uit te drogen voordat er weer mee verder doen. Wat moet er nog gebeuren, wel, alle inlaat- en uitlaatbuizen moeten er nog op, er moet nog wat bedrading bijkomen en de motorsteun(en) moet nog gemaakt worden. :8
Bij foto's van het model zul je wel zien dat er heel wat weggesneden is zodat het interieur 'bloot' komt te liggen. Ik ben dan ook van het principe van als je het luikje opent, moet het goed gedetailleerd zijn, vandaar.....:$:O;)

Allez, terwijl de motor ligt te drogen hebben we uiteraard niet stil gezeten. Wat hebben we gedaan? :8
Awel, we hebben de volledige cockpit-ruimte uitgebouwd, met wat PE, kleine scrath-dingen bijgevoegd, uitstootgaten opgevuld en bijgeschuurd en niet te vergeten, het interieur bijgebouwd achteraan de cockpit-ruimte. Deze technische ruimte werd voorzien van de benodigde details zoals, radio, IFF (jaja, het bestond al), elektrische schakelkasten en leidingen, zuurstofbollen met de benodigde leidingen, zuurstofregelaar, en stang voor de bediening van de rolroer, kortom, teveel om in zo'n kleine ruimte te steken, maar het is me toch weeral gelukt natuurlijk (gelukkig heb ik 2 helften aan dat vliegtuig). :O:nowink:

Maar allez, ik vermoed dat ge wat foto's wil zien, awel, hier zijn ze, .....:wub:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Voila, ik heb nog wel wat werk te doen, maar ik zal er wel komen denk ik....:wub:
 
Laatst bewerkt:
Awel Swaken dat ziet er helemaal niet slecht uit.
1 opmerking toch: ik dacht, afgaande op de foto in dat boek, dat de radio dwars achter de gepantserde stoel stond? Of was dit niet bij deze versie ?
 
:You_Rock_Emoticon: WTF!! Hoe fijner kunt ge nog gaan? En zo perfect gedetalleerd! Klasse man goe bezig!

Groeten, Erwin.
 
Weer een mooie update swaken.
Knap werk.
 
De updates zijn klasse he Swaken,weeral zo klein he,ja die motor zag ik echt zenne mesnen en hij ziet er idd beter uit in het echt.
Ga zo door Swaken ge zijt ne top bouwer.
Patje.
 
:wow: Swa, man, dit is weer mega schitterend.
Zijde zeker dat dit 1/72 is en niet 1/6?
Vrijdag wil ik mij hier live van vergewissen...

Heligroeten,

Nick
 
Hey Swaken,

Eindelijk ben ik toch eens tot hier geraakt. :8

Man, man, man... wat ben jij hier aan het maken?
Dit is niet meer normaal zeg!

Al die details in een 1/72 model, dat is meer dan vakwerk!
Echt mooi maatje en als ex vliegtuigbouwer/ fanaat ben ik heel zeker onder de indruk van al dat moois dat je hier toont.


Ik kom nog terug hoor. ^^




Droop
 
Hewel Swaken, ze zitten nog niet allemaal binnen.... waarschijnlijk is het voor u toch al te laat :): Schitterend werk kerel, schitterend !!
 
ja swa da is er hier weer boenk op hee jongens,topklasse
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan