Hoofdsponsor

1/24 '49 Mercury (Revell) [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Een klein tussendoortje wat naast de build ook moet gebeuren.
Vandaag mijn nieuwe bestelling afgehaald bij de post.
Nu nog bijpassende verven kiezen.
Maar deze projecten zullen nog niet voor de komende tijd zijn; staat nog genoeg in de steigers.

attachment.jpg
 
nice !! the foose collection. ik ben zelf ook een grote fan van zijn werk, dit zijn er een paar die ik later zeker ga volgen.
 
Kleine update;
straks nog wa verder doen en nieuw project beginnen. :P

attachment.jpg

Juist verder gedaan met de wielen maar die werken serieus tegen. Onderdelen velgen willen precies niet aan elkaar blijven plakken.
 
Laatst bewerkt:
Kleine update voor de Mercury.

attachment.jpg

attachment.jpg

Daarnaast begonnen met de GTO in de lak te zetten. Ga afstappen van mijn eerste kleurkeuze.
Gekozen kleur blijft ambetant doen; verwijderen is de boodschap en nieuwe erop.
 
Schiet al aardig op.
Nog even en hij kan in de vitrine.
 
wow toch blijft dat een indrukwekkende wagen
Even of topic toen ik nog een kind was 6-7 jaar had mijn vader zulke Buick"s zelfs hadden we een cabrio gehad me alles verchroomd en alles elektrisch licht blauw en het rare was dat het 8 cilinder in lijn was en daar hadden ze voor het goedkope 4 zuigers ( pistons ) uitgehaald en zo reed die toch nog een dikke 120 per uur
maar mijn vader heeft die perd totale gereden en was klaar voor de vuilbak spijtig een echte custom en wist dat toen niet
Misschien daarom dat ik die types nog altijd de max vind
Groetjes
Marc
 
Inderdaad ferme bakken.
Jammer v/d perd totale; anders had je er misschien één in de garage staan.
 
ja das waar ik heb er foto's van gehad maar weet niet of ik die nog heb
 
Voila vandaag de Mercury afgewerkt.
Zal wel modelleke worden dat rap stof verzameld; in die matte kleur.8)

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zeer geslaagd.
Mat zwart is gewoon de max op sommige wagens.
 
Mooi zeg ,helemaal mijn ding dat mat,proficiat met deze ;)
 
knap :) matzwart pas idd bij bepaalde wagens als perfect.
Mooi met de oranje velgjes en de subtiele decals ;)
 
Juteke als ge er satin half glans vernis over spuit is dat al veel minder stof aantrekken
 
Kan die lak geen kwaad voor de ramen? Daar ben ik nog leek in.:$
 
ja dat wel daarom spuit je hem best zonder chroom en ramen decals moeten eerst op een glanslaag en daarna mooi matte of satin vernis erover , maar ik zou deze zo laten hij is prachtig zo anders onder een stolpje he
Marc
 
Prachtige afwerking, en met een gepaste kleurkeuze ;)
Misschien nog juist enkele laagjes Sols+ op je ramen schilderen, zo gaan de ramen mooi blinken (nu zie ik nog enkele matte plekken (of het ligt aan de foto's?))
 
knap :) matzwart pas idd bij bepaalde wagens als perfect.
Mooi met de oranje velgjes en de subtiele decals ;)

Volgens mij is deze rakker niet matt zwart maar eerder groen :) maar leuk karretje geworden zo, alleen zonde van die gietnaad onder het achterste raam bij het regen gootje.
 
Inderdaad mat zwart; verkleuring waarschijnlijk omdat hij deze keer genomen is met tl-buis erboven en niet bij daglicht.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan