Hoofdsponsor

1/24 2013 Mclaren MP4/12C Boutsen-Ginion Racing 24 Uren van Spa [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Dat ziet er goed uit, het gaat moeilijk zijn om mijn model zou goed te maken, ik zal dit zeker als referentie gebruiken als ik mag.
 
Dat ziet er goed uit, het gaat moeilijk zijn om mijn model zou goed te maken, ik zal dit zeker als referentie gebruiken als ik mag.

Zeer zeker, Dave. Doe gerust. Daar dienen de forums voor he ;)
 
Hollo iedereen,

Tijd voor weer een update. Ondertussen is de cockpit en motorcompartiment afgewerkt. Hier zijn enkele foto's:

imagejpg4-1.jpg

imagejpg6-1.jpg

imagejpg3-2.jpg

imagejpg2-3.jpg

imagejpg5-1.jpg

imagejpg1-6.jpg

Volgende stap is het verven van de body onderdelen. Ondertussen hebben de luchtinlaten hun witten kleur al gehad en hebben de spiegels hun orange kleur al gekregen en wachten voor hun zwarte jasje. Tot de volgende ;)
 
mooi gedaan, is het mogelijk om een foto van het bovenaanzicht te maken?
 
Knappe vorderingen weer Lesley. Zoals gewoonlijk tot in de puntjes verzorgd.
Laat de rest maar op ons los...

Mark
 
Niet echt mijn ding maar kan het vele werk zeer appreciëren. Knap werk!
 
Hallo iedereen,

Tijd voor nog eens een update. Na het afwerken van het interieur was de body aan de beurt. Het is eigenlijk de eerste kit van Fujimi, waar ik geen gietnaden heb moeten wegschuren. Eerst alle openingen opgemaakt, zodat die later kunnen vervangen worden door PE. Nadien enkele lagen Tamiya primer. Toen eerst wit gespoten en vertrokken naar de 24 Uren van Spa. Na een dagje recuperatie, ben ik begonnen met het afplakken, zodat het zwart erover kon. Aan de zijkant van de body moest ook eerst oranje gespoten worden alvorens het zwart. Er was normaal een decal voor voorzien, maar omdat het kleur niet juist was en er geen decals voor de spiegels voorzien waren, dan toch een eigen kleurtje gemixt. Hier zijn enkele foto's:

imagejpg1-7.jpg

imagejpg3-3.jpg

imagejpg2-4.jpg

imagejpg5-2.jpg

imagejpg6-2.jpg

imagejpg4-2.jpg

We kunnen dus eindelijk beginnen met het aanbrengen van de decals. Tot de volgende update ;)
 
WOW, dat is weer knap spuitwerk van de carrosserie Lesley.
Ziet er al goed uit. Benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Halloe iedereen,

Tijd voor een update. Nadat het zwart was uitgedroogd, ben ik begonnen het met aanbrengen van de decals. Ik wou natuurlijk eerst nog wat carbon aanbrengen aan de bezinetanks achter de zijramen en lijsten. Ik dacht dat dit maar een uurke of 2 in beslag zou nemen, maar niks was minder waar. Heeft me dus 2 avonden gekost eer alles een op zijn plaats zat. Daarna de decals aangebracht. Het blijft me toch verbazen, hoe gemakkelijk je deze aanbrengt. Passen perfect en ze zijn nog eens juist ook, want mochten er fouten in gezeten hebben, had ik het wel gemeld aan RacingDecals43. Dus na een avond of 3 zwoegen tot in de late uurtjes is dit het resultaat:

imagejpg3-4.jpg

imagejpg2-5.jpg

imagejpg1-8.jpg

imagejpg5-3.jpg

imagejpg4-3.jpg

Morgen gaat de vernis erover en nadien wordt deze "black beauty" afgewerkt. Hopelijk ergens volgende week. Tot dan ;)
 
Het zijn inderdaad mooie decals, Lesley en nog goed aangebracht ook...
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Het was die 2 avonden meer dan waard.
Strak werk.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan