Hoofdsponsor

1/25 1995 Mitsubishi Eclipse uit The Fast and the Furious

Ziet er al deftig uit.
 
Mooi inderdaad. Strak lakwerk en die detaillering van de motor is ook knap. Ik vind het ook tof dat je er een figuur bij zet, geeft toch nog nietsje meer. Nice!
 
Ja die 2k heb je mooi gespoten Jelle. Je zou het kunnen schuren en polijsten zodat het er wat minder dik uitziet.

Maar is altijd wel het risico om erdoorheen te schuren natuurlijk...
 
Merci,

Een beetje verder geraakt,
en de motorruimte is nu klaar.
Zelfgemaakte batterij en van kabels voorzien.
Motorruimte zit nu mooi vol.

IMG_20220918_204527486.jpgIMG_20220918_204538925_HDR.jpg
 
Motorruimte zit inderdaad goed volgestopt, hier en daar een kabel waarvan ik me kan voorstellen dat die niet zomaar in de kit zaten. Het model lijkt wat strakker in de lak te zitten dan het vorige.

Kun je die boutjes bij de veerpoten nog detailleren door ze (met een cocktailprikker) een likje staalkleurige verf te geven? Of is dat niet realistisch, bijv. omdat het geheel zwart werd gespoten?
 
Bedankt Roy.
Zal mijn referentiefoto's eens nakijken ivm de bouten.
 
Knap met die motor en vind die kabeltjes toch steeds een meerwaarde hebben.
 
Stilletjes verder gedaan aan deze.
Interieur is klaar, nos flessen op hun plaats.
De nos knoppen aan het stuur gescratched.IMG_20221026_195626433.jpgIMG_20221026_195734627.jpgIMG_20221026_195751872.jpg
 
Netjes Camaro. Zit er geen rolkooi in die tuning auto's?
 
Heb nog eens naar de filmbeelden gekeken en zie op het eerste zicht geen rolkooi.
Maar vaak wordt deze bij deze wagens wel ingebouwd.
 
Mooi detailwerk is hier verricht. De bougiekabels zijn van een realistisch ogende dikte en het is duidelijk dat je overal héél voorzichtig hebt geschilderd want ik kan nergens foutjes ontdekken.

Heb je al gekeken naar eventuele schildering van de boutjes bovenop de veerpoten? Ook denk ik dat een afwijkende kleurstelling mogelijk is bij de band die om de bak zit (of misschien is het geen band maar iets anders), links voor in de motorruimte. Maar misschien ook niet, ik kan niet zo 1, 2, 3 een goede referentiefoto vinden.
 
Mooi detailwerk is hier verricht. De bougiekabels zijn van een realistisch ogende dikte en het is duidelijk dat je overal héél voorzichtig hebt geschilderd want ik kan nergens foutjes ontdekken.

Heb je al gekeken naar eventuele schildering van de boutjes bovenop de veerpoten? Ook denk ik dat een afwijkende kleurstelling mogelijk is bij de band die om de bak zit (of misschien is het geen band maar iets anders), links voor in de motorruimte. Maar misschien ook niet, ik kan niet zo 1, 2, 3 een goede referentiefoto vinden.
Bedankt Roy.
De ringen en bouten van de veerpoten gaat nog een ander kleurtje krijgen. Het andere ga ik nog bekijken.
 
Prachtig, je maakt er een mooi exemplaar van.
 
Bedankt iedereen.
Deze is bijna klaar buiten het figuur.
Probeer de wagen zondag af te werken.
Want morgen wordt de oudsten 18,
dus zal er niet gebouwd worden. :winking:

IMG_20221111_191519938_HDR.jpg
 
Knap werk Camaro, zo glanzend heb ik nog nooit een model gekregen...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan