Hoofdsponsor

1/20 1986 Williams FW11 - Belgium GP - Nigel Mansell (Tamiya)

eyckles

Well-known member
Registered
Lid geworden
3 aug 2011
Berichten
267
Hallo iedereen,

Hier is het dan. Mijn 7de afgewerkte model van 2016. Het heeft een beetje langer geduurd dan normaal, maar het is me dan toch eindelijk gelukt. Het gaat hier om de Williams FW11, waarmee Nigel Mansell de grote prijs van België mee won. De kit is van Tamiya, dus verliep alles redelijk vlot. Enkel een paar aanpassingen gedaan aan de sidepods en nadien alles in kleur gezet. Ik heb TS26, TS16 en TS15 van Zero Paints gebruikt. Nadien een fijne laag vernis er over, zodat de Shunko Decals er op konden. De decals zijn van zeer goeie kwaliteit en hadden geen enkele aantasting, wanneer er terug 2k vernis opgezet werd. Verder werden er nog een paar PE rivetten gebruikt en dan was ie voor mij klaar. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat, dus bij deze de foto's. Veel kijkplezier


1.jpg

5.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Nog een paar vanuit een andere hoek:

8.jpg

7.jpg

10.jpg

9.jpg

Tot de volgende keer ;)
 
Zeer mooi eindresultaat,alhoewel dit topic niet mijn ding is...wel spijtig is dat er geen verslag van de opbouw is..?
Desondanks..puik werk..!!

Grtz yves,
 
Prachtig eindresultaat van een mooi F1-ontwerp. Inderdaad jammer dat er geen bouwtopic van is, ik zou het leuk vinden als je er bij de volgende bouw eentje zou starten :)
 
racewagens zijn hier populair aan het worden :p
Ziet er mooi uit
 
Knap , werk eindeloos mooi gedaan , ook ben ik van mening enig fotokes van de bouw met wat uitleg zou het geheel nog knapper maken
Volgende keer misschien he ? Dan is het voor de collega's toch ook leuker he
Marc
 
Beste Lesley sorry makker maar smoelenboek daar doe ik niet aan mee teveel miserie mee gehad eerlijk ik heb er echt schrik van gekregen en er zullen hier nog collega's zijn die dit beamen ze zitten teveel in onze prive te snollen en dat wil ik niet
We hebben een vriendin en die vroeg aan ons om vriend te zijn en langs haar kant tonen ze foto's van collega's van mijn werk bij die gasten in huis zijn kinderen in de zetel ik heb zelf bij mijn collega nog nooit binnen geweest en onze vriendin kent die mensen van haar of pluim nog nooit gezien vanwaar halen ze dat verband en hoe komen ze aan die foto's neen sorry dit is voor mij een brug te ver hoor
dus fb komt er nooit of te nimmer op wat weten ze nog allemaal van ons he ?
Ik wacht vol ongeduld op uw volgende bouw
Marc
 
Hey,

Indd een heel groot beest en een heel schoon beest, zeker op die glanzende onderplaat, perfect...:) ;)
Iets aparts, die racewagens...;)
 
Ziet er echt prachtig uit. Meer als geslaagd ;)
Ik kijk uit naar je volgende ;)
 
Ik heb geen verstand van het bouwen ervan maar is toch altijd prachtig om die F1 wagens te zien na afwerking...mooi werk hoor ! ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan