Hoofdsponsor

1/25 1969 Ford Mustang Mach 1 1/25

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Berichten
1.346
Na de gele Mustang Boss 302 ga ik aan deze beginnen.Het gaat over de Mach 1 uit het zelfde jaar.Deze word voor dezelfde eigenaar.Dit is een tweedehands kit waar geen wielen zijn bijgeleverd dus moet ik maar eens zoeken in de onderdelenbox.Bij deze mag ik mijn eigen gang gaan dus hoop ik hem te kunnen verrassen.Ik heb wel al wat in mijn hoofd.Dan is het nu tijd voor een foto van de kit.

mach 1 1.jpg
Marc S.
 
hey maateke als je wil kan je gerust eens komen rommelen voor velgjes hoor
succes maat
Marc
 
Succes en veel plezier.
Gaat weer knap worden in uw handen.
 
Eindelijk heb ik wat verder kunnen doen aan de mach 1.Deze is eerst geschuurd en is dan in de primer gezet.De primer is daarna geschuurd met korrel 2000 om daarna met revell grijs te spuiten.De zwarte strepen zijn met zijdeglanszwart gespoten,eveneens van revell.Hier dan de foto's.

mach 1 5.jpg mach 1 6.jpg mach 1 7.jpg
Marc S.
 
hoe kan da nu ik heb gisteren ook gereageerd maar vind niks terug
Ziet er goed uit he
 
Na de gele Mustang Boss 302 ga ik aan deze beginnen.Het gaat over de Mach 1 uit het zelfde jaar.Deze word voor dezelfde eigenaar.Dit is een tweedehands kit waar geen wielen zijn bijgeleverd dus moet ik maar eens zoeken in de onderdelenbox.Bij deze mag ik mijn eigen gang gaan dus hoop ik hem te kunnen verrassen.Ik heb wel al wat in mijn hoofd.Dan is het nu tijd voor een foto van de kit.

Bekijk bijlage 425216
Marc S.
Ik heb die kit ook nog liggen, half gebouwd. Ga zeker aandachtig volgen. Willy.
 
Hier dan nog eens een vervolg van de mach 1.Voor de bodem heb ik een mengsel van zwart en grijs gebruikt.Eens dit gespoten was heb ik de bodem gedrybruscht met zilver.Het interieur is met hetzelfde mengsel gespoten en in het daschboard en de deuren is een verdunde houtkleur aangebracht zodat het precies lijkt of er nerven te zien zijn.Spijtig is het op de foto's niet zo goed te zien.De velgen heb ik een rode rand gegeven omdat ik denk dat dit beter bij het model past.Ook de motor is klaar en voorzien van ontstekingskabels.

mach 1 9.jpg mach 1 10.jpg mach 1 11.jpg mach 1 8.jpg
Marc S.
 
Ziet er keurig uit Marc. Krijg je het houtnerf-effect met camerazoom niet op beeld?
 
Ben ook benieuwd naar vervolg.
 
Knap werk.
Nog even en je hebt er weer een afgewerkt model bij.
 
De mach 1 is volledig klaar en ga ik nu enkel de laatste foto's tonen.Ik moet enkel de rechtse raamstijl terug bekijken want die is terug losgekomen van het raam.
mach 1 12.jpg mach 1 13.jpg mach 1 14.jpg mach 1 15.jpg
 
Ziet er heel degelijk uit maar zoals gezegd, die raamstijl valt wel op.
 
Het blijft een brute wagen om te zien. Afgezien van de stijl, waarvan ik hoop dat je m herstelt, ziet het model er geslaagd uit.

Al plannen voor het volgende project?
 
Heel appart in deze kleur.
Hop naar de volgende.
 
Ik krijg dit zeker niet klaar en vind het ferm gedaan.
 
De raamstijl word vandaag gerepareerd.En ja hoor de volgende kit ligt al op de werktafel.Het enige wat ik er nu ga verklappen is dat ik er een tweede kit voor nodig heb en die is onderweg.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan