Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Bismarck [wip] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 56 van 56

Discussie: Bismarck [wip]

Standaard

Opletten nooit of nooit " decapent " gebruiken uw plastic als sneeuw voor de zon , in geval als je opnieuw moest beginnen
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Bedankt aan alle goede oplossing die jullie hier geven, Dit is de eerste keer dat ik op een forum terecht kom en het overvalt mij wat, wist niet dat mijn discussie zoveel reactie zou krijgen.
    Weet soms niet wat te antwoorden, “schrik” voor stomme vragen of antwoorden te geven.

Ik weet dat primer spuiten heel belangrijk is, zal dit nooit meer vergeten.
    Nu het voornaamste is eerst de verf eraf krijgen. Ik ga de raad van coachke (Marc) volgen en de romp in remolie leggen gelezen in een van zijn topics.
    Bedankt voor de goede raad!!

Hou jullie op de hoogte hoe het verder verloopt.

Standaard

Schroom zeker niet te delen en vragen te stellen of opmerkingen te maken, het is de bedoeling van een forum elkaar te helpen. Vragen zullen lang niet gauw als ‘dom’ worden gezien hoor

Standaard

Rudi er bestaan in principe geen domme vragen alleen domme antwoorden . Gewoon vragen je kan er niks verkeerd mee doen alleen zonder iets te vragen kan veel verkeerd gaan , ikzelf leer ook nog bij bijna dagelijks ,over een dik jaar terug wist ik niet wat een turret was
    Maar wel hebben we geleerd dat iemand raad vroeg en ook kreeg maar dan ondervonden we dat die persoon het dan toch op zijn manier deed en dat appreciëren vele bouwers niet
    Dus Rudi vraag maar op het zijn hier stuk voor stuk toffe gasten
    Marc

Standaard

Hierbij de foto's van de romp in remolie. Sinds gisterenmiddag 13/02.

Op de bodem van de bak ligt rode verf. Als je goed ziet, zie je er al wat grijs van de plastiek doorkomen.
    Hoelang met ik deze hier in laten liggen?
    Laatst gewijzigd door Rudi61; 14-02-19 om 22:33

Standaard

at mag gerust een paar dagen hoor en et een oude tandenborstel mag je er gerust over wrijven hoor

Standaard

Blijkbaar zijn mijn foto’s niet door gekomen:

Standaard

Zien jullie mijn foto’s?

Standaard

Oké, bij mij staan ze niet, maar geen probleem

Standaard

De verf zie ik al verdwijnen
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten