Hoofdsponsor

1/24 V.W. T1 shorty [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Beste Fred geloof of niet maar die broodrooster heb ik en nog straffer als er een boterham in legt en hij is klaar staat het VW teken er mooi ingebrand
echt waar
Marc
 
Mooi klein gevalleke geworden.
 
Coachke, is dat de Uwe?

[FONT=&quot]935411a8-27b6-4278-b13a-4a14deb89d9b.jpg

[/FONT]
 
Gelet op deze foto in het topic...

attachment.jpg

... denkelijk wel ;)
 
Voor zover ik Marc ken, als compliment bedoelt, heeft hij op zijn voertuigen een eigen kenteken, nummerplaat, daar naar te kijken, hebben ze beide U.029.Y Maar het perspectief van de foto kan veranderen
 
Awel proficiat he Marc, wist niet dat je die ingestuurd had.
Nu hebben we er nog ene die verschijnt "in de boekskes" want de beschrijving van de Schnellboot is die van Swaken.
Straffe mannen op dit forum!
 
Hey mannen was tot nu even niet thuis heb dus maar vluchtig geantwoord
Dus bij deze verleden jaar kwam ik Filip tegen in Afligem en hij rade ons aan om lid te worden bij IPMS wat we dan ook gedaan hadden ( Oldie en ik ) nu bij de boekskes te lezen kwam ik op dat idee van nog eens iets op te sturen het eerste dat in de boekskes stond was de " Barn Find " het kevertje maar dat was in het andere magazine
ik zelf heb het nog niet gekregen maar ja bij ons loopt de post niet 100% dus het zal voor dinsdag zijn zeker nu wist ik niet dat het er nu al ging in staan
Ben tevreden
En mannen bedankt voor jullie reactie
Marc
 
Ik kreeg het binnen als vermelding dat deze KIT binnenkort zal verschijnen. Er staat ook bij dat de verzending pas eind April zal zijn dus nog eventjes geduld.
 
Wel Erwin ik niet maar ok we wachten wel , en ga er nog binnen sturen altijd leuk da ne mens eens kan stoefen he Grapje toch wel prettig
Marc
 
Geweldig mooi modelletje, dit verdient dan ook op de cover te verschijnen !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan