Hoofdsponsor

1/24 Heavy Chevy (AMT) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25

Juteke11

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
363
Dit wordt de volgende; Heavy Chevy. Een Impala uit de seventies.
Alles uitgepakt en begonnen met grondlaag.
Zal wel wat schuurwerk aan de pas komen om bumpers en body egaal te krijgen.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel plezier met deze.
 
Deze verf had ik nog staan van BMW Z8.
Zou stom zijn om deze slecht te laten worden.
Staat nog maar één laag op en denk dat ik in de week direct kan aflakken.
Daarna op zoek naar passende decals.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
deze keer geen 2 kleuren? en ga je de bumpers met BMF bewerken of gewoon spuiten? heb eventueel ook nog de alclad chrome en zwarte primer staan voor als je t eens zou willen testen.
eens benieuwd welk Foose gehalte deze nog gaat meekrijgen, maar zal zeker wel in orde komen.
 
Netjes bezig ,veel plezier verder :)
 
Kleurtje staat goed op deze wagen.
Zal mooi worden eens de details een ander kleurtje krijgen...
 
Kleine update.
Eerste kleur voor het interieur; 2de kleur wordt normaal zwart.

attachment.jpg
 
Kleine update met de decals erop.
Hopelijk dit weekend in de lak kunnen zetten.:$

attachment.jpg

attachment.jpg

En dit is voorlopig het interieur.

attachment.jpg
 
Ziet er strak uit.
Is de naam op de zijkant ook een decal?
 
Zeer mooie decals, mooi strak aangebracht en passen perfect met de kleur die je de auto gegeven hebt. Goede kleurkeuze voor het interieur ook, zal mooi afsteken ten opzichte van de body eens hij samengebouwd is, word zeker een mooi geheel.
 
Naam staat idd op de decal.
Maar eronder steekt de geschilderde versie van mezelf omdat ik in het begin twijfels had over welke decals ik ging gebruiken.:$
 
Prachtig interieur en de carrosserie heeft een mooie kleur. Veel succes met de rest.
 
Da beestje ziet er al heel gaaf uit...
I give 2 tumbs up...

Groetjes
Kurt
 
Beste Jutteke bij gebrek aan tijd ( pensioen ) ;) neen er is een andere reden voor hoor aan dat tijdsgebrek , heb ik echt met reageren er met de grove borstel doorgegaan en alleen veel gekeken nu is er hopelijk verandering voor mij op komst daar ik dan weer wat meer tijd ga hebben
Dus bij deze ik vind het een enorm machine deze Chevrolet persoonlijk kende ik deze niet zo goed nu wat uw werk betreft knap zeker met de style doet me een beetje denken aan de Mexicanen die in Amerika wonen die aan hun customs hun eigen style hebben ontworpen of laat ons zeggen gemaakt hebben zeker niet mis
leuk model
Grt
Marc
 
Vandaag bij fitten het noodlot toegeslagen.
Bumper is los gekomen doordat deze op minieme plaats kan gelijmd worden. Gelukkig is er geen verf meegekomen; is een rechte lijn.
Morgen proberen met secondelijm? Ofwel proberen aan de achterkant een kleine versteviging aan te brengen; als er plaats genoeg is?
 
Juteke is er geen plaatsje om er pennetjes in te steken en zo deze terug te plaatsen? zou iets sterker vast komen te zitten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan