Hoofdsponsor

1/35 Italy 1944, niet iedereen heeft oog voor de vijand [done]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.441
Ik vond de setting gewoon mooi en heb er nog eens zin in om iets klein te maken.
Streaht from de box, of toch bijna de eerste vrouw heb ik een beetje aangepast.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

En de eerste laagjes verf op een van de zes figuren is ook een feit.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Staat allemaal nog in zijn kinderschoenen maar een begin is gemaakt.

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat allemaal nog in zijn kinderschoenen maar een begin is gemaakt.

Jakkes, ik zou al heel blij zijn met dit als eind resultaat .

Sterke start... 2 van de 6 kennen we nu al en dat smaakt zeker naar meer.

succes ,Marc
 
Hier kan ik mij heel goed een tafereeltje bij voor stellen😚,mooie start we volgen graag...😉
 
Bedankt jongens, heb vandaag de dame van verf voorzien.
een paar details moeten nog, het glanzen is zo gewild zal later wel duidelijk worden.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Knap resultaat al.. mooi hoe je de verschillende tinten van tanning hebt
 
Alle figuren zijn samengebouwd, voor figuren 1/35 vallen ze zeer goed mee.
een beetje opvul werk, maar over het algemeen passen ze wel. de houding is hier en daar lichtjes aangepast.
Enkel bij de vrouwen is er wat meer werk maar dit is aan mijn ombouw te wijten. Enkel nog een paar kleine aanpassingen en dan kan ik er verf op aanbrengen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Zijn deze vrouwtjes van Master Box?
Ze zien er goed uit :8 ;)

De soldaten zijn ook al op de goede weg qua kleuren..
 
mooi resultaat, ik zie al een mooi diootje groeien in mijn verbeelding.
Benieuwd of ik het bij het juiste eind heb of je me toch nog aangenaam gaat verrassen, welke kans natuurlijk groot is.
succes met het werk.
vgr Marc
 
ik volg gewoon omdat er blote madammen meedoen :D

veel succes ;)
 
@ Beyond MB35157 best leuke doos om e bouwen.

Grtx Jan
 
Bedankt Jan, ik dacht al dat ik deze eens tegen was gekomen ergens, maar toen was het nog niet verkrijgbaar..
Zal er naar uitkijken in de toekomst ;)
 
Marc hield van modelbouw, en had er plezier in misschien is modellen bouwen wel de juiste manier om ons respect te tonen voor deze toffe man.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Jan
 
Ik ben aan nummer vijf begonnen, Duitse para

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Mooie schilderwerken hier ook de fijne groene streepjes op de uniform is heel goed gelukt met welk nr van penseel heb je dit gedaan..
 
Mooie werken ,en zoals Danny ook opmerkt , bijzonder mooie Duitse camo voor de fallschirmjäger.
 
Ondertussen een beetje aan het froemelen voor de juiste setup voor het mini diorama, ik wil het zo compact mogelijk houden en er geen (bijna) geld tegenaan gooien. Dus ik zal nog wel een beetje experimenteren en dinges misbruiken die onder een laagje verf zullen verdwijnen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Kritiek en voorstellen mag altijd, vragen ook.

Grtx Jan
 
kritiek ? .... enkel lof voor je artistiek kunnen heb ik.
een voorstel heb ik wel, maar je neemt het voor wat je wil.
Die mannen in het groen mogen volgens mij iets meer verborgen zijn achter de struiken.
Zou je de dames niet de andere kant laten uitkijken ? Lijkt me nogal onlogisch dat ze zo de mannen niet zou zien.
ik vermoed dat die andere 2 bovenaan komen, prachtige setting dan.
vgr Marc
 
Persoonlijk zou ik ook voor wat dichte begroeiing gaan een haagje misschien nu komt het niet echt geloofwaardig over stel me ook een beetje de vraag waar de Duitse para's zich gaan verborgen houden...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan